Ik heb zaterdag 11 mei mijn aansluiting aan gevraagd bij T-mobile thuis, nu had ik telefoon vergeten, dus maandag weer opnieuw gebeld en werd alles geannuleerd en opnieuw aangesloten. Met een nieuwe wensdatum. Van 22 mei naar 24 mei en nu komt het tot aansluiten willen ze me 3 juni pas aansluiten, maar zaterdag 1 juni ga ik op vakantie. Nu is er geen verschuiving mogelijk om 1 dag eerder te verschuiven. En nu wordt er glas hardt gezegd dan Rot u maar weer op.
Een optie om KPN te verlengen is er maar betaal ik 88 euro en her aansluit kosten omdat ik opgezegd heb om de prijs verhoging.
Wat een rare week weer.
Beantwoord
Aansluiten door monteur voor de vakantie
Beste antwoord door Brian
Hi @Jan-Slagter , we doen altijd ons best om je zo snel mogelijk aan te sluiten en denken graag met je mee maar soms kan het gewoon echt niet eerder omdat bijvoorbeeld alle monteurs al volgepland zijn. Maar geen zorgen, in dat geval kan je vast een afspraak voor na je vakantie maken, dan kunnen we je direct aansluiten zodra je terug bent!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.