Skip to main content
Beantwoord

aanpassen bestelling mediabox

Bij de bestelling zijn er 2 mediaboxen aangegeven ik zou dit graag willen aanpassen in 1 mediabox is dit nog mogelijk? 

Beste antwoord door Wesley1010

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Wesley1010, bedankt voor het invullen van je gegevens.

Hierdoor heb ik direct 1 van de 2 Mediaboxen kunnen opzeggen voor je! Je ontvangt hier nog een bevestiging van en een e-mail over het retourproces. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten! 

Dank voor je snelle hulp het is helemaal prima zo ! 

Bekijk origineel

4 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 9 april 2025

Welkom op onze community! ​@Wesley1010 

Ik help je natuurlijk graag verder, zodat jouw abonnement bestaat uit de gewenste samenstelling! 

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw abonnement. Wil je de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kijk ik direct met je mee naar de mogelijkheden. 

Laat je heet mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2025

Bedankt voor je reactie ​@Teresa van Odido  ik heb de gevraagde gegevens aangevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13942 reacties
  • 18 april 2025

Hierdoor heb ik direct 1 van de 2 Mediaboxen kunnen opzeggen voor je! Je ontvangt hier nog een bevestiging van en een e-mail over het retourproces. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Dank voor je snelle hulp het is helemaal prima zo ! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen