Hallo allen,
Wij hebben zojuist een nieuwe interactieve tvbox geïnstalleerd en de oude vervangen. De nieuwe box kwam netjes door de installatie heen, gaf de zenders onderin het beeld aan, maar er komt geen beeld tevoorschijn. Modem of tvbox herstarten geeft geen resultaat. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Groetjes,
Zoë
Bladzijde 1 / 1
Hey @Zoetje1993 , Hmm, dit kan aan van alles liggen. De meest voor de hand liggende oorzaak is de bekabeling. Je TV Box heeft niet zo veel signaal nodig om de zenderinformatie te laten zien. Om beeld en geluid te kunnen krijgen heb je toch meer signaal nodig. Heb je een internetkabel rechtstreeks tussen je modem en je TV Box aangesloten, of heb je er nog iets anders tussen zitten? Als je er iets anders op aangesloten hebt zoals een Powerline Adapter dan kun je hier problemen door ondervinden.
Wanner je je TV Box rechtstreeks hebt aangesloten wil ik je vragen het volgende te doen:
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Wanner je je TV Box rechtstreeks hebt aangesloten wil ik je vragen het volgende te doen:
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.