Skip to main content

Beste,

Ik ben recentelijk overgestapt op odido en wil hierbij gebruik maken van de tv app op samsung tv's (The frame uit 2022 en een the frame uit 2023). De laatste van deze twee lijkt niet juist te werken.

Voordat ik mijn abonnement oversloot in november kreeg ik een inlogscherm (maar dit werkte toen niet omdat ik niet op het odido netwerk zat). Vanaf het moment dat ik op het odido netwerk zit krijg ik enkel zwart beeld. De app al een keer opnieuw geinstalleerd en daarnaa ook de tv al een keer een factoryreset gegeven.)

De TV werkt via wifi (ubiquiti accespoint) en heeft een sterke en stabiele verbinding. Andere streamingsdiensten werken prima op 4K.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? 

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @Tomboo 

Ik had dit graag meteen voor je opgelost! Echter is dit een bekend probleem. Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zijn nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier worden alle updates geplaatst: Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame | Odido community


Reageer