Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Zo eens alles doorgelezen n.a.v. contact via X
Tv onderhoud gedaan maar geen resultaat helaas.
in aanmeldscherm moet ik gebruikers nummer invoeren met nummer menu van tv. Bij wachtwoord vervolgens krijg ik van de app een knoppenbalk. Daarmee invoeren of nummer menu tv geeft beiden een scherm van inloggen mislukt en dat ik tot €200 in de shop mag bestellen.
dus cookies, geschiedenis, netwerk of aps verwijderen en opnieuw installeren is toch nog afhankelijk van App programmeurs voor een update.
hopelijk past NPO de app ook nog aan dat die weer gaat werken.
Is er al iets meer bekend over een fix van de app en is het probleem al opgelost op de achtergrond? Aangezien alle apps wel werken behalve odido?
Helaas de app nog niet werkend. Zojuist mediabox ontvangen om na 14 dagen toch weer iets meer te kunnen kijken.
afsturen kastjes duurt toch wel een week.
De beste wensen allemaal!
Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.
Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het snel fixen.
Ben benieuwd. wacht geduldig af wat de programmeur er mee kan.
Nu de mediabox ontvangen en gebruik die tijdelijk.
deze bedient wel vlot als die binnen bereik staat. Helaas is dat bij ons niet het geval omdat alle apparatuur in een kast staat. Met deur open is het wel net te bedienen. Dus als het kan terug naar de App. En maar 1 afstandsbediening.
Hi
Ja is goed want het duurt wel heel lang zo en alle andere apps werken wel gewoon dat is het gekke eraan.
Haastmaker deals. Kan dit probleem ook een keer opgelost worden. Zit elke dag te kijken of er al een update is. Zou graag weer normaal televisie willen kijken via de app. In plaats van zwart beeld. Is er enige vooruitgang? En staat er al een update voor de app klaar voor deze maand? Heeft het tv team al iets laten weten? Als dit probleem is opgelost ben ik weer tevreden klant.
Hoi
Ben heel benieuwd wanneer het weer werkt.
zojuist vloog er een AB door de kamer omdat de mediabox weer eens niet reageert op de AB.
dan maar weer een reset geven met de stekker.
dat is dus ook geen vervangende oplossing voor de niet werkende app.
Mocht de App nog gaan werken kan mediabox retour afzender. En anders maar een andere aanbieder gaan kiezen.
Hey
Wanneer is deze update uitgerold dan? Ik zie nog staan dat de laatste update van november is.
De update is nog niet uitgerold voor de klanten
Ooh thanks voor de update! Ik hou het in de gaten. Mocht het zo zijn dat het weer werkt zou ik dan voor de verloren gratis maanden aan tv een compensatie kunnen krijgen dat jullie bijvoorbeeld 2 maanden gratis tv extra erbij doen?
Als het eenmaal opgelost is zullen we kijken naar een passende compensatie
Dat durf ik niet te zeggen
Nee
Aah top kun je van de week erop terugkomen of het gelukt is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.