Skip to main content
Beantwoord

Ziggo (Go) app gebruiken


Hi,

ik heb sinds kort het Ziggo totaal pakket maar krijg nu de Ziggo Go app niet aan de praat.
In jullie instructies staat dat je direct voor de provider T-mobile kunt kiezen waarna je je klant nr en pincode moet ingeven. Ik krijg nergens de optie om de provider T-mobile te kiezen.

Op de website van Ziggo lukt dit wel en kan ik ook succesvol inloggen.
Zie ik iets over het hoofd?

Beste antwoord door Cristien

Misschien een domme vraag maar gebruik je wel de juiste app? Ziggo Go is voor ziggo klanten
Ziggo totaalsport is volgens mij de juiste en daar kan je wel kiezen voor Tmobile
Bekijk origineel

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7977 reacties
  • 23 maart 2018
Misschien helpt dit onderwerp je verder?
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-bij-t-mobile-thuis-ziggo-sport-totaal-go-en-film1-go-281531

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 maart 2018
Die instructie klopt niet helaas. Kan alleen inloggen geen provider kiezen

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7977 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2018

Misschien een domme vraag maar gebruik je wel de juiste app? Ziggo Go is voor ziggo klanten
Ziggo totaalsport is volgens mij de juiste en daar kan je wel kiezen voor Tmobile

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 maart 2018
Geen domme vraag hoor maar meer een domme gebruiker hier 😂👍🏼 Thanks ik zit erin!

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7977 reacties
  • 23 maart 2018
👍🏻 Fijn en nu genieten, veel plezier!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 mei 2018
Het heeft bij mij een paar weken gewerkt, maar inmiddels kan ik geen Ziggo Sport meer kijken via de app, terwijl ik nog altijd ben ingelogd. Als ik live tv wil kijken dan krijg ik een melding dat ik €9,99 moet betalen voor een abonnement. Enig idee hoe dit kan t-mobile? Is de samenwerking met ziggo tot een vroegtijdig einde gekomen?

  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 15 mei 2018
Even uit en weer inloggen.
Gebeurd bij mij ook vaak.

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 mei 2018
Thanks Roeloff, het werkt weer!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen