Skip to main content
Hi,



ik heb sinds kort het Ziggo totaal pakket maar krijg nu de Ziggo Go app niet aan de praat.

In jullie instructies staat dat je direct voor de provider T-mobile kunt kiezen waarna je je klant nr en pincode moet ingeven. Ik krijg nergens de optie om de provider T-mobile te kiezen.



Op de website van Ziggo lukt dit wel en kan ik ook succesvol inloggen.

Zie ik iets over het hoofd?
Misschien helpt dit onderwerp je verder?

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-bij-t-mobile-thuis-ziggo-sport-totaal-go-en-film1-go-281531
Die instructie klopt niet helaas. Kan alleen inloggen geen provider kiezen

Misschien een domme vraag maar gebruik je wel de juiste app? Ziggo Go is voor ziggo klanten

Ziggo totaalsport is volgens mij de juiste en daar kan je wel kiezen voor Tmobile
Geen domme vraag hoor maar meer een domme gebruiker hier 😂👍🏼 Thanks ik zit erin!
👍🏻 Fijn en nu genieten, veel plezier!
Het heeft bij mij een paar weken gewerkt, maar inmiddels kan ik geen Ziggo Sport meer kijken via de app, terwijl ik nog altijd ben ingelogd. Als ik live tv wil kijken dan krijg ik een melding dat ik €9,99 moet betalen voor een abonnement. Enig idee hoe dit kan t-mobile? Is de samenwerking met ziggo tot een vroegtijdig einde gekomen?
Even uit en weer inloggen.

Gebeurd bij mij ook vaak.
Thanks Roeloff, het werkt weer!

Reageer