Beantwoord

Zenders willekeurig op slot

  • 31 January 2024
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds kort odido glasvezel, internet en tv.

is knap wennen, maar gaat wel lukken hopelijk.

waar ik nu tegenaan loop is dat er op willekeurige momenten de zenders achter het slotje verdwijnen.

weer pin intikken en wel opgelost, maar kan toch niet de bedoeling zijn?

gebeurt willekeurig, dan die zender en bij overschakelen naar andere zenders is het weer een verrassing, maar regelmatig eerst slotje eraf halen.

bij de instellingen heb ik AL (twee volwassenen in huis en geen “speciale zenders” in het pakket) ingegeven, dus er zou geen slotje moeten verschijnen.

wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Jan1952 12 February 2024, 13:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Jan1952, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Het lijkt erop dat je account niet op 18+ staat ingesteld. Geen zorgen, dit kun je makkelijk aanpassen. Ga naar www.tv.odido.nl en login met je klantnummer → Klik rechts bovenin op je profiel → Klik links op je profiel om je profiel te bewerken → Age Level moet op 18 staan. Dan heb je hier geen last meer van. Kan je me laten weten of het gelukt is?

Hoi @Jan1952, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Het lijkt erop dat je account niet op 18+ staat ingesteld. Geen zorgen, dit kun je makkelijk aanpassen. Ga naar www.tv.odido.nl en login met je klantnummer → Klik rechts bovenin op je profiel → Klik links op je profiel om je profiel te bewerken → Age Level moet op 18 staan. Dan heb je hier geen last meer van. Kan je me laten weten of het gelukt is?

 

Is gelukt, kan nu tv kijken zonder slotjes. Bedankt.

Reageer