Skip to main content

Ik heb gisteren alles geinstalleerd en behalve NPO 1, 2 en 3 werkt geen enkele zender en blijft alles zwart.

Hallo @MelanieStoot ,

Wat vervelend dat het niet werkt zoals het hoort. Heb hier wat tips voor je om het eventueel op te lossen.

Haal eventueel de mediaconverter en het modem voor 20 seconden van de stroom start daarna de mediaconverter weer op en als deze online is, het modem opstarten(dit kan enige tijd duren).

Daarna kun je een reset van de tv box doen. Zie : Reset Tv box.

Als dit niet geholpen heeft kun je het hier weer melden en zal een medewerker van T-Mobile dit verder oppakken


Heb ik al gedaan. Werkt niet


Hallo @MelanieStoot ,

 

Het was te proberen,nu is het even wachten totdat er een medewerker van T-Mobile dit oppakt. Zij reageren vanzelf op dit topic.


Hoi @MelanieStoot, bedankt voor het delen van dit probleem en welkom op de Community!

We zijn we alle meldingen en wensen omtrent T-Mobile TV aan het verzamelen in een verzameltopic - én we plaatsen daar tussentijdse updates. Wil je jouw feedback daar delen? Vergeet dan niet om het onderstaande te vermelden, zodat ons TV team direct voor je aan de slag kan!

Welke TV Box gebruik je? (Merk en model)
Welke browser en welke versie gebruik je? (indien van toepassing)
Welk besturingssysteem gebruik je? (bijv iOS versie x.x)
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Als mogelijk kan een filmpje, foto of screenshot soms heel veel duidelijkheid geven!

P.s. klik op de magenta link (“in een verzameltopic”) om direct naar het juiste topic te gaan. Alvast een prachtig weekend toegewenst!

Dit topic zal ik nu sluiten.