Skip to main content
Vraag

Zender wisselen duurt lang

• 28 januari 2025
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi,

Is er iemand die me kan helpen met het oplossen van dit probleem:

https://storage.googleapis.com/boyke_filestore/IMG_0066-2.mp4

Bij het wisselen van zender blijft het ongeveer 5 seconden zwart, dan komt er heel even een melding “opnieuw proberen” in beeld, en vervolgens werkt de zender gewoon normaal.

Dit is zo elke keer als er van zender wordt gewisseld. Zo wel met de mediabox als met de app op de TV.

Ik heb in de AduardDNS niks kunnen vinden dat iets blokkeert of verhinderd. De speedtest is ook netjes 2.15gbps down en 1.50gbps up.

Ik hoor graag de feedback over hoe ik dit probleem op kan lossen, alvast bedankt voor de hulp!

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 28 januari 2025

ik zou beginnen met uitsluiten. Dus zet alles terug naar fabrieksinstellingen, zet zeker de standaard dns terug en kijk wat er gebeurt. 

• is een nieuwe Poster
  • 13 februari 2025
emilimeters schreef:

ik zou beginnen met uitsluiten. Dus zet alles terug naar fabrieksinstellingen, zet zeker de standaard dns terug en kijk wat er gebeurt. 

Het gekke is, dat het de laatste tijd weer prima werkte na een software update. Nu is sinds begin deze week de software weer automatisch ge-update en is het probleem terug, aan de netwerk instellingen is verder niks veranderd. Zou het kunnen dat er in de software update toch iets fout gaat?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen