Skip to main content
Beantwoord

zender Ons

• 2 januari 2025
  • 5 reacties
  • 888 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Heb ik eindelijk een mooie zender met oude series en tv beelden, krijg ik in een keer de melding dat deze zender niet meer in het abonnement zit.

Zonder dit aan jullie klanten te melden gooien jullie een zender eraf, zeer teleurstellend.

Waarom is deze eraf gehaald ?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Update: ik heb het gevonden! De zender ONS heeft de zender vanaf 11 november tot begin dit jaar gratis gemaakt voor meerdere providers, waaronder KPN en Odido. Hier heb je dus van kunnen genieten. ONS is nu gestopt met deze aanbieding. Zie hier de aanbieding en melding van ONS. Het pakket dit dus nu, zoals ook vóór de aanbieding van ONS, in ons Infotainment pakket. Mocht je dit willen, kan je dit pakket aanzetten via Mijn Odido!

Bekijk origineel

5 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 januari 2025

Ja, alweer. Odido maakt er een potje van.

Zou op 377 moeten staan, maar vanochtend midden in een film het bericht dat het niet in het programmapakket zit.

Graag asap terugplaatsen. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi beide, dit programma gewoon beschikbaar! Check het zelf ook in ons zenderoverzicht. Wel zit deze in het Infotainment pakket, dit is een extra zenderpakket. ​Jullie maken hier beide geen gebruik van. Waarom jullie de zender eerder wel konden zien, is vreemd. Dit ga ik uitzoeken. Hier kom ik op terug!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025

Update: ik heb het gevonden! De zender ONS heeft de zender vanaf 11 november tot begin dit jaar gratis gemaakt voor meerdere providers, waaronder KPN en Odido. Hier heb je dus van kunnen genieten. ONS is nu gestopt met deze aanbieding. Zie hier de aanbieding en melding van ONS. Het pakket dit dus nu, zoals ook vóór de aanbieding van ONS, in ons Infotainment pakket. Mocht je dit willen, kan je dit pakket aanzetten via Mijn Odido!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

Wat kost het infotainment programma?  Ik had de zender ONS eerst ook gratis. Ik denk dat ik nu moet betalen 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9018 reacties
  • 12 februari 2025

Login bij je my-odido en dan kun je bij producten,  internet, tv een zender pakket erbij kiezen. Dan staat er ook de prijs bij natuurlijk. Volg de link naar het pakket op deze pagina bij Infotainment.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen