Skip to main content

Goedemiddag, sinds 2 dagen overgestapt van ziggo naar tmobile, de race van zondag nog even afgekeken en begonnen met aansluiten van tmobile. Voorheen altijd goed internet gehad niks mis mee, nu moet de tv om de 10 seconden bufferen en krijg ik in mijn studio niet meer dan 1,3mb/s (lekker om te gamen). Is er nog een mogelijkheid dat ik ontbonden word van mijn contract of ben ik een jaar lang de sjaak?

Hallo @dnnstk 

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen nadat je contract ingaat dus nadat je online bent.

Heb je een DSL of glasvezel verbinding en welke snelheid haal je bedraad op het modem met de Ookla speedtest app?


DSL met WiFi, voorheen nooit problemen gehad om op 2 tv’s Netflix te kijken en nog online te gamen, nu kan ik amper tv kijken zonder buffer. Bedank voor je reactie ik ga het vanmiddag weer inpakken en terugsturen 


Topic kan gesloten worden, het waren 2 vermoeiende dagen 😂. Terug naar ziggo 


Hoi @dnnstk ,

Thanks voor je berichten en welkom op de Community! Vervelend om te horen dat de bufferproblemen zodanig roet in het eten hebben gegooid dat je terug bent gegaan naar Ziggo. Ik had je graag een beter welkom geheten! Weet dat onze deuren altijd voor je openstaan, mocht je in de toekomst je toch nog gaan bedenken. Ik hoop dat we je dan een mooier entree mogen geven. Weet dat we ook hier altijd voor je klaar zitten!