Ik kijk regelmatig naar RTL Duitsland, maar ik merk dat de reclameblokken tussen de programma’s vaak gericht zijn op Zwitserland en in het Zwitsers-Duits worden uitgezonden. Persoonlijk zou ik liever de originele Duitse reclames zien, omdat het tenslotte een Duitse zender is.
Een tijd geleden heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice. Zij gaven aan dat mijn vraag intern zou worden uitgezet en dat het resultaat op het forum zou worden geplaatst, maar ik heb hier tot nu toe niets over kunnen vinden. Daarom stel ik de vraag nu hier maar:
Is het mogelijk om de originele Duitse reclameblokken te ontvangen? Of zou Odido dat kunnen aanpassen?
Heeft iemand hier meer informatie over?
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @rjf18, dank voor dit topic! Ik vind het interessant te lezen dat mijn collega's hiervoor een ticket hebben doorgezet. Aan reclameblokken en de inhoud hiervan kunnen wij niks doen. Wij zijn een provider en leveren we de dienst, maar bepaalde niks van wat er op tv komt. Hoe een zender zijn programma's en reclames indeelt, is niet aan ons. Toch ben ik wel benieuwd wat mijn collega's voor je wilde doen. Ik kan op jouw e-mailadres alleen geen abonnement vinden. Zou je daarom jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community account willen plaatsen? Laat het hier weten als je dit hebt gedaan!
Hi @rjf18, dank voor dit topic! Ik vind het interessant te lezen dat mijn collega's hiervoor een ticket hebben doorgezet. Aan reclameblokken en de inhoud hiervan kunnen wij niks doen. Wij zijn een provider en leveren we de dienst, maar bepaalde niks van wat er op tv komt. Hoe een zender zijn programma's en reclames indeelt, is niet aan ons. Toch ben ik wel benieuwd wat mijn collega's voor je wilde doen. Ik kan op jouw e-mailadres alleen geen abonnement vinden. Zou je daarom jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community account willen plaatsen? Laat het hier weten als je dit hebt gedaan!
Hallo Cheyenne, Excuses voor de late reactie. Op de een of andere manier de email niet gezien dat er een update was geplaatst.
Inmiddels mijn gegevens ingevuld. Ben benieuwd of je iets kan vinden, ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik denk overigens dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Standaard heeft RTL Duitsland namelijk "gewoon” Duitse reclames tussen de programma's. Ben eerder klant geweest bij 2 andere providers en daar nooit Zwitserse reclames gezien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.