Hoi @EenGewoneMan, welkom op de Community!
Dit is je hoofdprofiel van T-Mobile TV. Tenzij je aan iemand anders jouw inlogcodes (TV klantnummer en TV pincode) hebt overhandigd, zal dit in principe niet gewijzigd kunnen worden. Omdat je aangeeft dat je geen Dennis kent in huiselijke kringen, vermoed ik dat er toch iets anders aan de hand is.
Graag stel ik voor om de TV Box volledig te resetten, daarmee worden alle instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit zorgt er overigens (nog) niet voor dat de profielen aangepast worden, maar ik wil eerst alles met je uitsluiten voordat we een andere optie inschakelen.
Voor alle zekerheid kun je ook de inlogcode van jouw adminprofiel (hoofdprofiel) aanpassen. Omdat “Dennis” jouw hoofdprofiel is, kun je de code niet meteen wijzigen. Mag ik dat voor je doen? Daar heb ik uiteraard wel jouw toestemming voor nodig. Als je ermee akkoord gaat dat ik via de bij ons bekende gegevens inlog, ga ik kijken of ik de profielen voor je kan verwijderen en een nieuw hoofdprofiel aanmaak.