Skip to main content

Dag allemaal, vandaag een tv box geinstalleerd, voorheen keken we via de odido app naar tv. En we hebben een apart abonnement op viaplay voor de formule 1, via streaming dus. Kwaliteit was niet altijd goed, dus tv box geplaatst. Maar hoe kan ik nu viaplay kijken via de tv box? Kan het abonnement overgezet worden ? Of moet ik viaplay opzeggen en via odido weer abonneren?

 

Hi @JetskeWijnia, ik kan ook niet wachten tot donderdag tot het seizoen weer begint!

Je kunt de Viaplay app downloaden op de Mediabox of op je smart-TV. Dan kun je gemakkelijk inloggen met je bestaande account. We hebben nog een topic geschreven over de laatste wijzigingen omtrent Viaplay:  

 

 

Kom je er zo uit?


Dankjewel voor de reactie. Ik begrijp dat je een abonnement op viaplay kunt afsluiten met odido, maar dan moet je dus wel je abonnement bij Viaplay rechtstreeks afzeggen, anders betaal ik dubbel.

En viaplay via odido zendt vanaf de 26e februari alleen de kwalificatie en hoofdrace uit ?Dan kan ik dus beter rechtsreeks bij viaplay blijven.

De informatie is prima,  nogmaals dank voor de reactie Tommie!

 

 

Dankjewel voor de reactie. Ik begrijp dat je een abonnement op viaplay kunt afsluiten met odido, maar dan moet je dus wel je abonnement bij Viaplay rechtstreeks afzeggen, anders betaal ik dubbel.

En viaplay via odido zendt vanaf de 26e februari alleen de kwalificatie en hoofdrace uit ?Dan kan ik dus beter rechtsreeks bij viaplay blijven.

De informatie is prima,  nogmaals dank voor de reactie Tommie!

 


Reageer