Skip to main content

Als trouwe klant zouden we graag de tvbox om willen wisselen voor de nieuwe androidbox.. is dit mogelijk

Hi @PassiePaola, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en het is inderdaad mogelijk om de TV Box om te ruilen. Ik heb je direct een nieuwe Mediabox opgestuurd. Alvast veel kijkplezier!


Goedenavond,

2 weken geleden zijn we verhuisd en Odido meegenomen naar het nieuwe adres. 
echter bezitten ook wij nog de oude tv box. 
via deze weg willen wij ook graag de box omruilen voor het nieuwe exemplaar. 
 

is dit mogelijk? 
 

ik hoor graag van u, alvast dank


Hi @Salland, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Voor nu kan ik nog niets voor je betekenen. Dit komt omdat er nog een openstaande wijziging binnen jouw abonnement staat, namelijk de opzegging van het oude adres. Vreemd, want dit had op 01-12 moeten gebeuren. Geen zorgen, ik heb onze technische dienst aangeschreven om te checken waar dit blijft haken en dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra dit is gedaan, check ik of het mogelijk is de switch te maken!


Ben ik weer @Salland! Geen zorgen, de technische dienst heeft het gecheckt en de wijzigingen zullen snel doorlopen. Ik hou het in de gaten, vermoedelijk weet ik komende week meer en check ik of ik de wisseling kan maken!


.


Ik heb het voor je in de gaten gehouden @Salland en het is geregeld! Alles is doorgelopen. Ik heb de oudere TV Box uit je abonnement gehaald en een nieuwe aangevraagd. Deze komt binnen vijf werkdagen bij je aan, je ontvangt van de bezorgdienst nog een trackinglink als het zover is. Hou er rekening mee dat we je oude TV Box wel terug willen. Je krijgt hiervan nog informatie via de e-mail maar ook kun je de instructie vinden in dit topic. Dankjewel!


Omdat ik ook een trouwe klant ben wil ik ook graag mijn T-Mobile TV kastje gratis omruilen voor een nieuwe ODIDO tv kastje?

Maar hoe kan ik dit makkelijk in gang zetten aub?

 

Mvg Jeffrey 


Hoi @Jeffrey Power, dat regel ik absoluut graag voor je, dit ga ik meteen voor je in orde maken! Je krijgt snel van mij een email ter bevestiging dat wij snel een nieuwe Mediabox jouw kant op sturen. Voor de TV Box die je momenteel hebt ontvang je een DHL QR code per email waarmee je de TV Box kosteloos kan retourneren.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier met de nieuwe Mediabox en een erg mooi 2024 toe! 😃


Reageer