Skip to main content
Beantwoord

verschil tussen mediabox en tv box.

• 10 januari 2025
  • 7 reacties
  • 543 Bekeken

Hallo

Ik ben sinds 9 januari lid van Odido.

Ik ging eerst voor de app via tv maar merk toch dat ik liever de mediabox gebruik. Dus besteld. Maar als ik naar de stappenplan kijk voor instaleren.....vragen ze welke box ik heb.…

Weten jullie wat het verschil is? 

Beste antwoord door Lia1979

Teresa van Odido schreef:

@Lia1979 Via de TV Box kun je op te ‘oude’ wijze TV kijken met ons TV Pakket. Dit geldt voor Live TV, Terug Kijken en Opnemen. Echter beschikt deze TV Box niet over extra functies. Deze wordt ook niet meer actief geleverd. 

Ok,dan is dat duidelijk.

Dank je wel

Bekijk origineel

7 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 11 januari 2025

Welkom op onze community! ​@Lia1979 

Ik help je graag verder, zodat je heerlijk kan genieten van jouw nieuwe Mediabox! 😀

Als je bij optie 2 voor Mediabox kiest (geel gemarkeerd), krijg je het juiste stappenplan.

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om verder te helpen indien nodig! 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 11 januari 2025

Ok,dat snap ik nog hahah maar wat is het verschil?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4249 reacties
  • 11 januari 2025

@Lia1979 Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met het verschil. Kan je dit verder toelichten?

Het verschil met onze andere TV boxen is dat je op de Mediabox ook apps kan downloaden en streamen. In dit topic lees je precies wat de extra’s zijn: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Mocht dit niet het antwoord zijn waar je naar opzoek bent, laat je het mij dan weten? Ik sta paraat!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 11 januari 2025

Zoals je op de foto ziet,zie je mediabox staan geel gemarkeerd. Daarnaast de tv box. Wat doet de tv box? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4249 reacties
  • 11 januari 2025

@Lia1979 Via de TV Box kun je op te ‘oude’ wijze TV kijken met ons TV Pakket. Dit geldt voor Live TV, Terug Kijken en Opnemen. Echter beschikt deze TV Box niet over extra functies. Deze wordt ook niet meer actief geleverd. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Ok,dan is dat duidelijk.

Dank je wel

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4249 reacties
  • 11 januari 2025

@Lia1979 Heel graag gedaan!

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen