Ik ging eerst voor de app via tv maar merk toch dat ik liever de mediabox gebruik. Dus besteld. Maar als ik naar de stappenplan kijk voor instaleren.....vragen ze welke box ik heb.…
Weten jullie wat het verschil is?
Beste antwoord door Lia1979
Teresa van Odido schreef:
@Lia1979 Via de TV Box kun je op te ‘oude’ wijze TV kijken met ons TV Pakket. Dit geldt voor Live TV, Terug Kijken en Opnemen. Echter beschikt deze TV Box niet over extra functies. Deze wordt ook niet meer actief geleverd.
@Lia1979 Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met het verschil. Kan je dit verder toelichten?
Het verschil met onze andere TV boxen is dat je op de Mediabox ook apps kan downloaden en streamen. In dit topic lees je precies wat de extra’s zijn: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.
Mocht dit niet het antwoord zijn waar je naar opzoek bent, laat je het mij dan weten? Ik sta paraat!
@Lia1979 Via de TV Box kun je op te ‘oude’ wijze TV kijken met ons TV Pakket. Dit geldt voor Live TV, Terug Kijken en Opnemen. Echter beschikt deze TV Box niet over extra functies. Deze wordt ook niet meer actief geleverd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.