-
-
is King of Content
-
103 reacties
Hoi,
Ik hoop dat ik hier op de juiste topic ben, maar ik heb twee vragen betreffende de T-Mobile app voor Samsung Smart TV's:
1. Hij besturingssysteem voor smart TV's van Samsung heet Tizen en ik heb nog geen Odido app voorbij zien komen na een zoekopdracht. Weet iemand of de Odido app voor dit platform nog gaat komen?
2. Misschien Kijk ik verkeerd, maar zodra ik de T-Mobile app voor de genoemde TV heb gestart zie ik nergens een mogelijkheid om deze app te kunnen verlaten. Wat als resultaat heeft dat er de volgende keer dat ik de app open Ik steevast een time out optreedt en dat ik de app opnieuw moet starten. Waar vind ik überhaupt de mogelijkheid om de app te kunnen verlaten?
Bedankt
Hey @Michel281, ik geef je hier graag meer duidelijk over.
1. Hij besturingssysteem voor smart TV's van Samsung heet Tizen en ik heb nog geen Odido app voorbij zien komen na een zoekopdracht. Weet iemand of de Odido app voor dit platform nog gaat komen?
Dit klopt. Voor een aantal tv merken duurt het wat langer voordat de Odido app in de store zal komen. Onder andere Samsung tv's. We zijn er druk mee bezig!
2. Misschien Kijk ik verkeerd, maar zodra ik de T-Mobile app voor de genoemde TV heb gestart zie ik nergens een mogelijkheid om deze app te kunnen verlaten. Wat als resultaat heeft dat er de volgende keer dat ik de app open Ik steevast een time out optreedt en dat ik de app opnieuw moet starten. Waar vind ik überhaupt de mogelijkheid om de app te kunnen verlaten?
Als het goed is als je op de "terug” knop drukt krijg je de melding of je de app wilt verlaten. Anders kun je via de “Home” knop naar een andere app gaan.
Hopelijk heb ik je vragen kunnen beantwoorden.
Bekijk origineel