Skip to main content
Beantwoord

tvbox installeren lukt niet

  • 29 oktober 2024
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beeld blijft hangen androidtv.

reset gedaan van mediabox en modem. 
kabels uit en opnieuw erin.stroom afgehaald en er weer op.
alle suggesties gedaan wat community geeft maar dit gaf geen resultaat.

Licht van tvbox is blauw. Dat is goed

alle lichtjes op zyxel modem zijn groen.

ik weet het even niet meer. Iemand nog suggesties?

Beste antwoord door mirjamH

Nieuwe tv. Internet wel via kabel. Zonder lukt nog niet. 
tv nu via app. Dus dat werkt ook weer en geen tvbox meer nodig

Bekijk origineel

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14075 reacties
  • 30 oktober 2024

Hi @mirjamH, welkom op onze Community!

Het kan zijn dat hij een update uitvoert op dat moment. Heb je alle bekabeling goed gecontroleerd? Ook de HDMI-kabel? Kan je een foto sturen van het beeld wat je ziet. Kan natuurlijk ook dat de Mediabox zelf defect is. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 oktober 2024

Alle kabels zijn na gelopen eruit en weer in gedaan. Ook nog even de oude kabel van Ziggo geprobeerd maar ook dit gaf het zelfde resultaat. Het begint met de bolletjes van Odido maar gaat over in scherm met androidtv erop.

ik heb 2hdmi poorten en allebei geven ze hetzelfde resultaat

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 31 oktober 2024

Hi @mirjamH, deze melding geeft AndroidTV aan, dit is inderdaad geen product van ons. We zijn momenteel wel bezig met een testing van Android TV, maar dit heeft niks met de Mediabox te maken die jij in gebruik hebt. De Mediabox brandt blauw, dus deze staat aan. Het moet echt misgaan met de HDMI kabel of bron van de televisie. Heb je de HDMI kabel al eens vervangen, of deze in een andere poort van de tv gestopt? Hier moet ergens de crux en de oplossing zitten. Dat Ziggo het ook doet, zegt voldoende. Het gaat bij de televisie niet goed. Ook kan een reset of herstart van je televisie helpen. Ik ben benieuwd!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2024

De melding androidtv is voor mij ook nieuw. Tv is ook wel oud en absoluut niet smart.

maar er is een nieuwe tv onderweg hopelijk lost dat wat op


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 1 november 2024

Hou mij op de hoogte @mirjamH!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 1 november 2024

Nieuwe tv. Internet wel via kabel. Zonder lukt nog niet. 
tv nu via app. Dus dat werkt ook weer en geen tvbox meer nodig


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 3 november 2024

Hi @mirjamH, dank voor de update! Begrijp ik het goed en maak je nu met je nieuwe televisie gebruik van onze smart-tv app? Als dit helemaal naar wens werkt, kan je jouw Mediabox opzeggen via Mijn Odido. Dat scheelt geld en apparatuur in je huis!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 november 2024

Ja alles gaat nu via de app. Tv is met LAN kabel verbonden met modem.

En inderdaad de tvbox kan ik gaan opzeggen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen