Skip to main content
Beantwoord

TV-pincode invoeren bij Ziggo Sport Voetbal

• 5 december 2023
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Bij mijn TV-abonnement heb ik ook het Ziggo-pakket (6 kanalen).

Waarom moet ik bij Ziggo Sport Voetbal altijd de TV-pincode invoeren om dit kanaal te ontgrendelen en hoef ik dit niet bij de andere kanalen van Ziggo?

Beste antwoord door Martud2

#Waqqas: Dank voor de link. In de Odido TV app heb ik op “Account” geklikt en zag daar bij ‘Mijn Zenders” bij “Zenders achter slot” dat het desbetreffende Ziggo kanaal achter slot zat. Waarom weet ik niet, nooit zelf zo ingesteld. Dit heb ik ongedaan gemaakt en nu hoef ik de pin-code niet meer in te geven. Probleem opgelost!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21132 reacties
  • 5 december 2023

Hallo @Martud2 

Staat het kijkprofiel in de instellingen op 18?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 december 2023

#Waqqas: ik zie geen kijkprofiel bij de instellingen staan. En dan kijk ik in de app op mijn MacBook. Of moet ik dat ergens anders zoeken?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21132 reacties
  • 5 december 2023

@Martud2 

Kijk je tv via het tv kastje of via de app, zie deze pagina voor de instructies :

https://www.odido.nl/service/producten/tv/gebruiken/kijkprofiel

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2023

#Waqqas: Dank voor de link. In de Odido TV app heb ik op “Account” geklikt en zag daar bij ‘Mijn Zenders” bij “Zenders achter slot” dat het desbetreffende Ziggo kanaal achter slot zat. Waarom weet ik niet, nooit zelf zo ingesteld. Dit heb ik ongedaan gemaakt en nu hoef ik de pin-code niet meer in te geven. Probleem opgelost!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen