Hallo, ik wil graag Odido tv kijken op mijn laptop. De Odido app werkt niet (krijg foutmelding 214999). Kijken in een browser gaat wel, maar het inloggen gaat moeizaam omdat ik telkens opnieuw de pincode moet ingeven. Even daarvoor geeft het scherm een felle witte flits, waardoor ik ’s avonds echt hoofdpijn krijg. Kunnen jullie iets doen aan deze problemen?
Hey
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. De app werkt alleen op een mobiel of tablet, niet op laptops. De enige optie is inderdaad de browserversie. Je dient ook elke keer opnieuw in te loggen, dit is een beveiligingsoptie om ervoor te zorgen dat je niet ingelogd blijft op verschillende apparaten en die kunnen we niet uitzetten.
Die witte flits is wel gek en heb ik nog niet eerder gehoord, welke browser gebruik je? Krijg je dit ook met het gebruik van een andere browser?
Browsers die ik heb geprobeerd; duckduckgo, firefox en chrome (macbook by the way)
Ervaar je de flits iedere keer als je inlogt of gebeurd dit af en toe? Mocht het lukken, wil je hier dan eens een filmpje van maken? Alvast super bedankt!
Ook wil ik graag weten of je de flits op elke browser hebt ervaren. Daarnaast ben ik benieuwd naar welk type MacBook jij hebt en op welke iOS versie deze draait.
Laat je het mij weten? Ik sta voor je klaar!
Ervaar je de flits iedere keer als je inlogt of gebeurd dit af en toe? Mocht het lukken, wil je hier dan eens een filmpje van maken? Alvast super bedankt!
Ook wil ik graag weten of je de flits op elke browser hebt ervaren. Daarnaast ben ik benieuwd naar welk type MacBook jij hebt en op welke iOS versie deze draait.
Laat je het mij weten? Ik sta voor je klaar!
Hallo, ja iedere keer. Moet echt even mijn ogen dicht doen als ik in de avond tv op laptop aanzet. Ik gebruik DuckDuckGo, maar in Firefox flitst ie ook. Chrome niet, maar die browser gebruik ik exclusief voor mijn werk. Kort filmpje —> bit.ly/OdidotvDuckduckgo
Dank voor je hulp!
Groeten, Gert
Hey
- Google Chrome: vanaf versie 89
- Firefox: vanaf versie 4
- Microsoft Edge: vanaf versie 14
- Safari: versie 8+
Vreemd dat hij bij Firefox ook flitst, heb je versie 4 of hoger?
Hey
- Google Chrome: vanaf versie 89
- Firefox: vanaf versie 4
- Microsoft Edge: vanaf versie 14
- Safari: versie 8+
Vreemd dat hij bij Firefox ook flitst, heb je versie 4 of hoger?
Nee Firefox gaat goed. Zou too zijn als jullie ook Duckduckgo gaan ondersteunen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.