Skip to main content
Beantwoord

tv gids BBC Entertainment klopt niet


  • is een King Poster
  • 36 reacties

Bij bbc entertainment krijg ik de tv gids van bbc fiirst. Kan dus geen programma’s opnemen. 

Beste antwoord door Hans-Juriën

Het probleem met programmagegevens voor BBC Entertainment is opgelost. Wij kregen verkeerde informatie aangeleverd en dit is nu gecorrigeerd. De info in de TV-gids is voor programma's vanaf 15:55 (vandaag) weer goed en toont BBC Entertaiment weer de juiste programmainformatie.

Bekijk origineel

28 reacties

  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 7 september 2021

Dat heb ik ook!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 7 september 2021

Heb het doorgegeven maar ze hadden er nog nooit van gehoord, misschien handig als meer mensen het doorgeven.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 8 september 2021

Goedemorgen @Jemodak en @MarLut, bedankt voor het aanmelden van dit issue. Ik laat het meteen uitzoeken en hoop zeer spoedig een update voor jullie te hebben. Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 8 september 2021

@Jemodak Ik zie een notitie staan van collega's en daarbij zie ik staan dat je op 6 september hebt gebeld met de mededeling dat je geen beeld ontving op de TV boven, klopt dat? Er staat namelijk niets bij ten aanzien van het TV gids issue van BBC Entertainment. Ik zal het bij deze alsnog correct aanmelden zodat het uitgezocht wordt; hetzelfde geldt natuurlijk voor jou @MarLut! 😊


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 8 september 2021

@MarLut Ik heb een aanpassing gedaan op jouw verbinding. Kun je alsjeblieft het modem gedurende 20 seconden stroomloos houden (stekker eruit/erin) en dan testen of de gids nu wel goed staat?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Het modem in de meterkast of het kastje bij de tv?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Tv doet het weer met goede hulp van mevrouw van klantenservice ga straks als ik thuis ben het modem proberen 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Nou ik heb alles geprobeerd heb modem ruim 20 sec. Van stroom gehad en ook kastje tv. Helaas geen soulaas.  Gids bbc first en entertainment nog steeds hetzelfde.

groet jessica


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 8 september 2021

@Jemodak Excuses als het nog niet duidelijk was, maar die vraag was gericht aan @MarLut! Jouw case is inmiddels doorgegeven en zal binnen enkele dagen in behandeling genomen worden, sorry voor het ongemak.


  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 8 september 2021
Jason schreef:

@MarLut Ik heb een aanpassing gedaan op jouw verbinding. Kun je alsjeblieft het modem gedurende 20 seconden stroomloos houden (stekker eruit/erin) en dan testen of de gids nu wel goed staat?

Ik zal het vanavond testen!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Heeft helaas niet gewerkt 


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 8 september 2021

Hier ook hetzelfde probleem,  tv gids van BBC First en BBC entertainment is exact hetzelfde in de elektronische TV gids.  Heel vervelend


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Had top gehad om

modem 20 sec van het stroom te halen. Heeft helaas niet geholpen.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Sorry tip.


  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 8 september 2021
Jason schreef:

@MarLut Ik heb een aanpassing gedaan op jouw verbinding. Kun je alsjeblieft het modem gedurende 20 seconden stroomloos houden (stekker eruit/erin) en dan testen of de gids nu wel goed staat?

Heeft helaas niet geholpen


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 36 reacties
  • 8 september 2021

Hen ik al gedaan maar heeft niet gewerkt


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 10 september 2021

Hoi @RJV159, ik heb jouw case eveneens doorgezet naar de technici zodat het verholpen kan worden. 

Hoi @MarLut, ik denk dat de herstart niet volledig goed gegaan is, het modem heeft namelijk nog een uptime (online tijd) van 31 dagen en 5 uur. Zou je deze op de volgende manier willen herstarten (de link is klikbaar)? Ik kan me voorstellen dat dit soort vragen frustrerend zijn wanneer je denkt dat het net uitgevoerd is, maar onze technici kunnen niets doen met een case waarbij deze stap nog niet genomen is - sorry!


  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 10 september 2021

@Jason dat was mijn fout, ik had het niet goed gelezen. Ik had het tv-kastje van het stroom gehaald en niet de modem zelf. Dat zal ik vanavond doen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 10 september 2021

Dankjewel voor het snelle schakelen @MarLut en sorry dat ik het niet goed genoeg benadrukte - kan me goed voorstellen dat je in dit geval dacht dat het om de TV Box ging. Ik zal straks een oogje in het zeil houden en zodra het modem ook opnieuw opgestart is, zet ik het voor jou ook door!


  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 10 september 2021
Jason schreef:

Dankjewel voor het snelle schakelen @MarLut en sorry dat ik het niet goed genoeg benadrukte - kan me goed voorstellen dat je in dit geval dacht dat het om de TV Box ging. Ik zal straks een oogje in het zeil houden en zodra het modem ook opnieuw opgestart is, zet ik het voor jou ook door!

Ik heb zo even de stappen gevolgd en de modem van het stroom gehaald. Nog geen verschil (nog steeds programma gids van BBC first zichtbaar).

 

-edit- sterker nog, de zender BBC entertainment geeft nu alleen nog maar grijs beeld


  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 10 september 2021
MarLut schreef:
Jason schreef:

Dankjewel voor het snelle schakelen @MarLut en sorry dat ik het niet goed genoeg benadrukte - kan me goed voorstellen dat je in dit geval dacht dat het om de TV Box ging. Ik zal straks een oogje in het zeil houden en zodra het modem ook opnieuw opgestart is, zet ik het voor jou ook door!

Ik heb zo even de stappen gevolgd en de modem van het stroom gehaald. Nog geen verschil (nog steeds programma gids van BBC first zichtbaar).

 

-edit- sterker nog, de zender BBC entertainment geeft nu alleen nog maar grijs beeld

-edit- 2- ik heb nu weer beeld bij BBC entertainment.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 13 september 2021

Hoi @MarLut, sorry dat het ook bij jou nog geen gewenst effect brengt - ik heb ook jouw case doorgestuurd naar onze specialisten zodat het opgelost kan worden. Tot op heden zien we nog geen merkbare verbetering bij BBC in de gids, jammer genoeg. 

Zodra ik meer weet, licht ik jullie direct in!


  • is een Top Poster
  • 43 reacties
  • 13 september 2021

In jullie app staat het trouwens ook verkeerd!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 13 september 2021

Hoi @MarLut, bedankt voor je update: ik voeg het toe aan het uitstaande onderzoek zodat onze specialisten hiervan op de hoogte zijn!


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 525 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2021

Het probleem met programmagegevens voor BBC Entertainment is opgelost. Wij kregen verkeerde informatie aangeleverd en dit is nu gecorrigeerd. De info in de TV-gids is voor programma's vanaf 15:55 (vandaag) weer goed en toont BBC Entertaiment weer de juiste programmainformatie.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen