Skip to main content

Hoi,

echt waardeloos dit, ik krijg opeens een dikke vette rekening van 141 euro omdat ik mijn tv box niet heb terug gestuurd. Ik nog zoeken in alle mails, spams of ik iets over het hoofd heb gezien.. nu wil ik natuurlijk die box terug sturen maar hoe? Moet ik dit nu uit me eigen zak gaan betalen? Aangezien in mijn account die DHL /postNL label niet te vinden is omdat ik te laat ben. Zo ja….  wat is het adres waar het naartoe moet? 

Beste @Kusmx  Over te laat opsturen en betalen gaan de moderators, die kunnen je daar duidelijkheid over geven.


Het is duidelijk dat als je iets opzegt de spullen die in bruikleen zijn gegeven terug moeten. Volgens mij heb je daar 30 dagen de tijd voor gehad.

 Waarom heb je dan niet eerder aan de bel getrokken?

 

  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

    https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

     

    met vermelding van je klantnummer, naam en adres IN de doos)

  • Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 


Hi @Kusmx, goede vraag! Ik heb het meteen gecheckt en zie hier dat je de TV Box op 19-07-2023 hebt verwijderd uit je abonnement. We hebben je meerdere e-mails ter herinnering gestuurd. De laatste was op 10-08-2023 met de melding dat je nog acht dagen hebt om de apparatuur terug te sturen en we anders een boete in rekeningen moeten brengen. Dit hebben we uiteindelijk moeten doen. Je kunt de instructies van @CrisTien volgen of dit topic aanhouden. Hier benoemen we ook wat je kunt doen als de QR niet meer werkt. Succes!


Beste @Kusmx  Over te laat opsturen en betalen gaan de moderators, die kunnen je daar duidelijkheid over geven.


Het is duidelijk dat als je iets opzegt de spullen die in bruikleen zijn gegeven terug moeten. Volgens mij heb je daar 30 dagen de tijd voor gehad.

 Waarom heb je dan niet eerder aan de bel getrokken?

 

  • Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?

    Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.

  • Hier lees je hoe je het  kan retourneren zonder retourlabel.

    Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.

    https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

     

    met vermelding van je klantnummer, naam en adres IN de doos)

  • Odido voor thuis (Retouren) 

    Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk r

Als ik dit had geweten had ik dit uiteraard gedaan. Ik denk omdat ik heel erg in de verwarring was met odido alleen toen was dit uiteraard nog T-mobile. Dus ik heb inderdaad me mails doorgezocht en kwam toen in me spam de mails tegen van T-mobile over opsturen van het apparaat en de mail dat ik nog 8 dagen de tijd had om het op te sturen. 
 

ik heb hem gister opgestuurd en dit is mijn bewijs: 

 


Hoi @Kusmx, bedankt voor je moeite! 😊 Zodra het is aangekomen, kunnen wij een vergoeding regelen. Laat je een reactie achter als het is aangekomen? Groetjes, Ishana


Hoi @Kusmx, bedankt voor je moeite! 😊 Zodra het is aangekomen, kunnen wij een vergoeding regelen. Laat je een reactie achter als het is aangekomen? Groetjes, Ishana

Hallo @Ishana van Odido
ik moest even een berichtje achterlaten als ons pakket was aangekomen. Ik zie in de DHL app dat deze is bezorgd vandaag! Ik hoor graag hoe nu verder. Met vriendelijke groet, Marina 


Hoi @Kusmx, top, ik ga meteen een vergoeding voor je in orde maken! Omdat de factuur van november al is opgesteld zal je de vergoeding terugvinden op de factuur van december. Houd er graag rekening mee dat er nog een klein bedrag open zal staan omdat de vergoeding eerst verrekent zal worden met het maandbedrag voor december.

Ik stuur je snel een email ter bevestiging, ik ga hier voor je achteraan! 🙂


Reageer