Mijn dochter heeft 27 september de tv box opgezegd en na ruim een maand heeft ze nog steeds niets gehoord van Odido.
Graag zou ze willen weten hoe en wanneer de box retour kan.
Gegevens van haar staan in mijn profiel.
Mijn dochter heeft 27 september de tv box opgezegd en na ruim een maand heeft ze nog steeds niets gehoord van Odido.
Graag zou ze willen weten hoe en wanneer de box retour kan.
Gegevens van haar staan in mijn profiel.
Goedenavond
In haar TV account moet ze ook kunnen zien of die box is opgezegd? Kijk daar eerst even. Is dat niet gelukt doe dat dan eerst nog eens.
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117
met vermelding van je klantnummer, naam en adres (OP en IN de doos)
Odido voor thuis (Retouren)Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Het opsturen van de box is zo geregeld
Goedemorgen
De moderators kunnen jullie daarmee verder helpen. Even geduld nog.
Met vriendelijke groet
Cristien
Hoi
Hier heeft ze op 27 september melding van gemaakt
Hier heeft ze op 27 september melding van gemaakt
Heb het klantnummer van mijn dochter toegevoegd in mijn profiel
Mac code staat ook in het profiel
Hey
Mijn dochter heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en de boel is geregeld.
Jammer dat het niet via deze manier kon gebeuren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.