Beantwoord

TV box omruilen voor nieuwe mediabox

  • 15 April 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Goedendag,

 

Ik ondervind al maanden problemen met de ‘oude’ tv box, sinds de verbinding is overgegaan van ADSL naar Glasvezel. Ik ben er toen niet uitgekomen met de helpdesk en ben maar tv gaan kijken zonder tv box; via de app. Nu zie ik op uw website dat er nu nieuwe mediaboxen zijn. Is het mogelijk om de oude tv box om te ruilen voor een nieuwe mediabox? Ik betaal er tenslotte iedere maand wel voor. 

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,


Roy Schellevis

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 16 April 2024, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoyS1988, maar natuurlijk!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik heb je direct de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Ook staan daar de instructie's in hoe je je huidige TV Box kunt retourneren. Alvast veel kijkplezier. 

Hoi, ik ben sinds januari lid geworden van Odido maar heb een oude tv box gekregen ipv de nieuwe Mediabox. Kunt u de omruil actie starten?

Reputatie 6
Badge +2

@Eduard31415927 Tuurlijk, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! 😀 Ik had al gereageerd in jouw andere topic: TV box omruilen voor nieuwe mediabox | Odido community

Reageer