Beantwoord

TV box omruilen voor nieuwe mediabox

  • 15 April 2024
  • 13 reacties
  • 148 Bekeken

Goedendag,

 

Ik ondervind al maanden problemen met de ‘oude’ tv box, sinds de verbinding is overgegaan van ADSL naar Glasvezel. Ik ben er toen niet uitgekomen met de helpdesk en ben maar tv gaan kijken zonder tv box; via de app. Nu zie ik op uw website dat er nu nieuwe mediaboxen zijn. Is het mogelijk om de oude tv box om te ruilen voor een nieuwe mediabox? Ik betaal er tenslotte iedere maand wel voor. 

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,


Roy Schellevis

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 16 April 2024, 10:30

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoyS1988, maar natuurlijk!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik heb je direct de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Ook staan daar de instructie's in hoe je je huidige TV Box kunt retourneren. Alvast veel kijkplezier. 

Hoi, ik ben sinds januari lid geworden van Odido maar heb een oude tv box gekregen ipv de nieuwe Mediabox. Kunt u de omruil actie starten?

Reputatie 6
Badge +2

@Eduard31415927 Tuurlijk, ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt! 😀 Ik had al gereageerd in jouw andere topic: TV box omruilen voor nieuwe mediabox | Odido community

Goedendag,

 

Ik ondervind al maanden problemen met de ‘oude’ tv box, sinds de verbinding is overgegaan van ADSL naar Glasvezel. Ik ben er toen niet uitgekomen met de helpdesk en ben maar tv gaan kijken zonder tv box; via de app. Nu zie ik op uw website dat er nu nieuwe mediaboxen zijn. Is het mogelijk om de oude tv box om te ruilen voor een nieuwe mediabox? Ik betaal er tenslotte iedere maand wel voor. 

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet,


Roy Schellevis

Hi @RoyS1988, maar natuurlijk!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik heb je direct de nieuwe Mediabox opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Ook staan daar de instructie's in hoe je je huidige TV Box kunt retourneren. Alvast veel kijkplezier. 

Goedendag,

 

De nieuwe mediabox werkt prima. Ik kreeg alleen in het begin een bericht waarin stond dat de oude naar een inzamelpunt kon voor oude apparatuur. Nu krijg ik toch telkens e-mails waarin staat dat Odido de oude tv box nog niet heeft ontvangen. Gezien de eerste berichtgeving heb ik echter nooit een retourlabel of iets dergelijks ontvangen, zodat ik weet waarnaar ik de oude tv box moet retourneren. 

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groet

Roy Schellevis

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoyS1988, de Amino Aria 7X dient inderdaad nog wel retour gestuurd te worden. Je hebt gister een e-mail ontvangen met daarin een link naar de QR-code om het af te leveren bij een DHL punt. Werkt hij niet? Dan kun je de alternatieve manier gebruiken die in dit topic beschreven staat:  

 

Hi @RoyS1988, de Amino Aria 7X dient inderdaad nog wel retour gestuurd te worden. Je hebt gister een e-mail ontvangen met daarin een link naar de QR-code om het af te leveren bij een DHL punt. Werkt hij niet? Dan kun je de alternatieve manier gebruiken die in dit topic beschreven staat:  

 

Die mail heb ik inderdaad ontvangen, wanneer ik echter op de link druk kom ik uit op een pagina die niet bestaat. Ik had graag alsnog een QR code ontvangen. Iets langsbrengen zonder retourlabel lijkt mij niet echt een succes ( de alternatieve methode). 

Reputatie 7
Badge +9

Als de alternatieve niet zou werken hadden we het niet gedeeld @RoyS1988. Ik kan je jammer genoeg geen andere QR-code geven. Zorg wel dat het een DHL ServicePoint (DHL Parcel) is en geen ander punt.

Bedankt voor de “goede” service… misschien in het vervolg ook geen tegenstrijdige berichten naar klanten sturen. Het is dat de oude tv box hier nog ligt, maar als ik de e-mail van uw collega had opgevolgd, dan had deze nu bij het grofvuil gelegen. Ik lever hem wel in bij een DHL servicepunt zonder retourlabel. Maar hopen dat die dan niet zoek raakt en ik nog vaker e-mails ontvang van Odido

Als de alternatieve niet zou werken hadden we het niet gedeeld @RoyS1988. Ik kan je jammer genoeg geen andere QR-code geven. Zorg wel dat het een DHL ServicePoint (DHL Parcel) is en geen ander punt.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @RoyS1988, heel erg bedankt voor je feedback en moeite! Dit waarderen we. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Vandaag dan toch de mail ontvangen dat ik zogenaamd de apparatuur nog niet heb terug gestuurd. Ik denk dat ik als helderziende aan de slag moet gaan. Zie mijn bericht van 6 dagen geleden voor het inleverbewijs bij DHL. Graag dit met spoed oppakken zodat deze 90 euro niet ONTERECHT wordt afgeschreven. Alvast bedankt

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RoyS1988, goed dat je dit laat weten. Excuus voor de e-mail! De verwerking van de apparatuur kan bij een retour zeker 10 werkdagen duren. Ik wil je daarom vriendelijk vragen om het tot volgende week af te wachten. Je dient in de loop van komende week een e-mail te ontvangen waarin wij bevestigen de apparatuur te hebben ontvangen. De boete zal er dan niet komen. Heb je aan het einde van komende week niks vernomen? Trek dan hier aan de bel. Ik ga dan opzoek naar de zending en regel dat de boete er niet komt. Bedankt voor je geduld!

Beste Cheyenne,

 

Helaas tot op heden niks van Odido vernomen dat het pakket is ontvangen. Graag hier actie op ondernemen, zodat ik niet de onterechte boete ontvang. Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

 

Roy Schellevis

Reageer