Skip to main content

Hoi,

Aangezien de nieuwe week is begonnen, wil ik ook graag een verzoek indienen om mijn TV-box om te ruilen voor de mediabox.

Alvast bedankt!


Ik zie dat je nog niet opgevelerd bent en dat geef je ook aan @mazurel, zodra je opgeleverd bent en dit ook verwerkt is in mijn systeem kan ik de TV Box voor je omruilen. Kan je daarna opnieuw aankloppen? 

Hoi @Tommie van Odido,

vandaag zijn wij opgeleverd! 🥳 kun jij de nieuwe mediabox voor mij aanvragen? Het zou super zijn als spraakbesturing en netflix weer beschikbaar zijn voor de kids! 😃

Alvast bedankt  🙏


Hoi @mazurel, super fijn dat je opgeleverd bent! 😄 Ik heb de nieuwe Mediabox meteen aangestuurd en de huidige verwijderd. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana


Hoi @mazurel, super fijn dat je opgeleverd bent! 😄 Ik heb de nieuwe Mediabox meteen aangestuurd en de huidige verwijderd. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido dankjewel! Mijn mailbox bleek voor te zitten, dus de mail is niet aangekomen 😊. Is dat een probleem, of komt het verder vanzelf goed?

Excuus voor het ongemak en fijne jaarwisseling!

 


Hoi @mazurel, super fijn dat je opgeleverd bent! 😄 Ik heb de nieuwe Mediabox meteen aangestuurd en de huidige verwijderd. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido dankjewel! Mijn mailbox bleek voor te zitten, dus de mail is niet aangekomen 😊. Is dat een probleem, of komt het verder vanzelf goed?

Excuus voor het ongemak en fijne jaarwisseling!

 

HI @Tommie van Odido

Ik zou ook graag een nieuwe mediabox willen. Kan je dit voor me regelen? Zie dat jij dat zo voor elkaar hebt 😉

Grt Mickel 


Hoi @mazurel, super fijn dat je opgeleverd bent! 😄 Ik heb de nieuwe Mediabox meteen aangestuurd en de huidige verwijderd. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido dankjewel! Mijn mailbox bleek voor te zitten, dus de mail is niet aangekomen 😊. Is dat een probleem, of komt het verder vanzelf goed?

Excuus voor het ongemak en fijne jaarwisseling!

 

HI @Tommie van Odido

Ik zou ook graag een nieuwe mediabox willen. Kan je dit voor me regelen? Zie dat jij dat zo voor elkaar hebt 😉

Grt Mickel 

Mijne is ook op 28 december opgeleverd door Guidion net zoals bij bovenstaande. 


Hoi @Mike1981, dat regel ik absoluut graag voor je, goed dat je jezelf meldt! Ik zie dat je hier ook al een eigen topic voor hebt opgericht, namelijk: Nieuwe TV box 28 NOV 2023. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic. Zo blijft de informatie up-to-date en de oplossing adequaat.

Ik heb inmiddels gereageerd in je topic, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! 😃


Mijn excuses.. Ik ben nieuw in de community en had idd die topic al geschreven totdat ik deze post tegen kwam. Ik zag geen mogelijkheid in de community om de vorige post te verwijderen. Nogmaals mijn excuses en fijn dat je het opgelost hebt voor me! 


Kan gebeuren hoor @Mike1981, heel graag gedaan! 😁


Ik ben direct voor je gaan kijken @mharmsen, toen zag ik dat er een netwerkmigratie is aangevraagd. Tot dat dit voltooid is kan ik geen aanpassingen doen op jouw abonnement. Zou je na de tijd aan de bel willen trekken? Thanks!

 

 

Hoi @Tommie van Odido ,

Inmiddels is de netwerkmigratie voltooid. Zou je nog eens willen kijken of de box omgeruild kan worden? Alvast bedankt!

En nog een vraag, wat moet ik met de oude mediaconverter doen?


@mharmsen Super om te lezen dat de netwerkmigratie is voltooid. Ik heb de boxen direct omgeruild, onze nieuwe Mediabox komt snel jouw kant op! 😀 

De oude Mediaconverter mag je terugsturen naar ons. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daar op jouw adresgegevens. Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community


Reageer