Hoi,
Aangezien de nieuwe week is begonnen, wil ik ook graag een verzoek indienen om mijn TV-box om te ruilen voor de mediabox.
Alvast bedankt!
Hoi,
Aangezien de nieuwe week is begonnen, wil ik ook graag een verzoek indienen om mijn TV-box om te ruilen voor de mediabox.
Alvast bedankt!
Ik zie dat je nog niet opgevelerd bent en dat geef je ook aan
Hoi
vandaag zijn wij opgeleverd! 🥳 kun jij de nieuwe mediabox voor mij aanvragen? Het zou super zijn als spraakbesturing en netflix weer beschikbaar zijn voor de kids!
Alvast bedankt
Hoi
Hoi
Hoi
Excuus voor het ongemak en fijne jaarwisseling!
Hoi
Hoi
HI
Ik zou ook graag een nieuwe mediabox willen. Kan je dit voor me regelen? Zie dat jij dat zo voor elkaar hebt
Grt Mickel
Hoi
Hoi
HI
Ik zou ook graag een nieuwe mediabox willen. Kan je dit voor me regelen? Zie dat jij dat zo voor elkaar hebt
Grt Mickel
Mijne is ook op 28 december opgeleverd door Guidion net zoals bij bovenstaande.
Hoi
Ik heb inmiddels gereageerd in je topic, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt!
Mijn excuses.. Ik ben nieuw in de community en had idd die topic al geschreven totdat ik deze post tegen kwam. Ik zag geen mogelijkheid in de community om de vorige post te verwijderen. Nogmaals mijn excuses en fijn dat je het opgelost hebt voor me!
Kan gebeuren hoor
Ik ben direct voor je gaan kijken
Hoi
Inmiddels is de netwerkmigratie voltooid. Zou je nog eens willen kijken of de box omgeruild kan worden? Alvast bedankt!
En nog een vraag, wat moet ik met de oude mediaconverter doen?
De oude Mediaconverter mag je terugsturen naar ons. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Vergeet niet om een briefje in de doos te doen met daar op jouw adresgegevens. Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.