Ik moet mijn tv box 5 tot 6 x per week resetten, waarbij elke reset ook een paar x gedaan moet worden wil het uiteindelijk resultaat hebben.
Wat is het probleem of ben ik toe aan een nieuwe tv box?
Ik moet mijn tv box 5 tot 6 x per week resetten, waarbij elke reset ook een paar x gedaan moet worden wil het uiteindelijk resultaat hebben.
Wat is het probleem of ben ik toe aan een nieuwe tv box?
Beste antwoord door Cal van Odido
Hi
Handig dat je ons informeert over de problemen die je ervaart. Begrijp ik het goed dat het niet reageren van de TV Box op de afstandsbediening het enige probleem is dat je ervaart? Verder ziet het beeld er vloeiend uit? Zie je dan wel altijd een rood lampje op de afstandsbediening verschijnen als je een toets indrukt en de TV Box niet reageert?
Als het niet aan de afstandsbediening ligt, raad ik je graag aan om een fabrieks reset van de TV Box uit te voeren. Dit kan door het kleine knopje onder de USB-aansluiting voor 10 seconden in te drukken met een paperclip, speld, naald of tandenstoker. Vervolgens zal je de TV Box opnieuw op zien starten.
Ik verwacht dat de TV Box hierna weer naar al jouw wensen luistert. Mocht de TV Box toch nog rebels zijn, laat het zeker weten, en dan zorg ik ervoor dat wij verdere stappen gaan ondernemen. Wij zullen er zeker voor zorgen dat jouw TV genot wederkeert!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.