Skip to main content

tv box hapert nog steeds


Hi. 

10 dagen geleden postte ik onderstaande: 

"Ik heb nog niet zolang geleden een mediabox mogen ontvangen van jullie, deze heeft constant problemen. Bij diverse apps gooit hij me er zomaar uit, of verbreekt de verbinding. Soms maar voor een seconde en dan keert het beeld terug maar is het helemaal pixelig, of er komt een gifgroen scherm voor terug. Soms keert het terug naar het hoofdmenu en kan ik de aflevering niet meer hervatten. Dan moet ik helemaal de stroom en internet er af halen en hem opnieuw opstarten, want alleen uit en weer aan doen helpt niet. 

Ik dacht in het begin nog dat het kinderziektes waren, maar ik word er nu wel een beetje moedeloos van. 

Graag jullie hulp!"

 

Ik heb op mijn originele post gereageerd na ongeveer een week, nadat ik jullie voorgestelde oplossingen geprobeerd heb, dus powerflip ed. Maar jullie reageren niet meer op die post, dan maar een nieuwe. 

 

Ik krijg nog steeds regelmatig een groen scherm (zowel in app als op tv), of als ik iets kijk via een app, verlaagd de kwaliteit en wordt het beeld pixelig/blokkerig.

 

Het abonnement is al duur genoeg, daarvoor verwacht ik wel kwaliteit. 

Graag jullie oplossing!

Uitgelichte reactie

5 april 2025

Hoi ​@MissNathjuh, excuses voor deze ervaring. Ik begrijp helemaal dat je zorgeloos wil kunnen genieten van je Mediabox, dit wil ik graag waarmaken! In de metingen zie ik dat je Mediabox bekabeld is aangesloten, heb je een misschien een andere kabel thuis om dit te testen? Anders kunnen wij ook kosteloos een kabel opsturen. Mocht dit het niet verhelpen, wil ik je vragen om een andere LAN-poort in het modem wil testen. Laat je me weten of dit is gelukt? Ik sta voor je klaar! đŸ˜Š

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • 5 april 2025

Hoi ​@MissNathjuh, excuses voor deze ervaring. Ik begrijp helemaal dat je zorgeloos wil kunnen genieten van je Mediabox, dit wil ik graag waarmaken! In de metingen zie ik dat je Mediabox bekabeld is aangesloten, heb je een misschien een andere kabel thuis om dit te testen? Anders kunnen wij ook kosteloos een kabel opsturen. Mocht dit het niet verhelpen, wil ik je vragen om een andere LAN-poort in het modem wil testen. Laat je me weten of dit is gelukt? Ik sta voor je klaar! đŸ˜Š


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 5 april 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@MissNathjuh, excuses voor deze ervaring. Ik begrijp helemaal dat je zorgeloos wil kunnen genieten van je Mediabox, dit wil ik graag waarmaken! In de metingen zie ik dat je Mediabox bekabeld is aangesloten, heb je een misschien een andere kabel thuis om dit te testen? Anders kunnen wij ook kosteloos een kabel opsturen. Mocht dit het niet verhelpen, wil ik je vragen om een andere LAN-poort in het modem wil testen. Laat je me weten of dit is gelukt? Ik sta voor je klaar! đŸ˜Š

Ik heb geen andere kabel liggen. Ik heb al wel de andere poort geprobeerd, maar dit heeft ook niet geholpen helaas. 

Een andere kabel zou dus welkom zijn!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@MissNathjuh, dat ga ik voor je regelen.

Ik heb je een 15 meter lange UTP-kabel opgestuurd. Deze zal spoedig bij je arriveren. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of die kabel wel goed werkt? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen