Hi.
10 dagen geleden postte ik onderstaande:
"Ik heb nog niet zolang geleden een mediabox mogen ontvangen van jullie, deze heeft constant problemen. Bij diverse apps gooit hij me er zomaar uit, of verbreekt de verbinding. Soms maar voor een seconde en dan keert het beeld terug maar is het helemaal pixelig, of er komt een gifgroen scherm voor terug. Soms keert het terug naar het hoofdmenu en kan ik de aflevering niet meer hervatten. Dan moet ik helemaal de stroom en internet er af halen en hem opnieuw opstarten, want alleen uit en weer aan doen helpt niet.
Ik dacht in het begin nog dat het kinderziektes waren, maar ik word er nu wel een beetje moedeloos van.
Graag jullie hulp!"
Ik heb op mijn originele post gereageerd na ongeveer een week, nadat ik jullie voorgestelde oplossingen geprobeerd heb, dus powerflip ed. Maar jullie reageren niet meer op die post, dan maar een nieuwe.
Ik krijg nog steeds regelmatig een groen scherm (zowel in app als op tv), of als ik iets kijk via een app, verlaagd de kwaliteit en wordt het beeld pixelig/blokkerig.
Het abonnement is al duur genoeg, daarvoor verwacht ik wel kwaliteit.
Graag jullie oplossing!