Beantwoord
TV Box doet ineens niets meer
Sinds vorige week heb ik een (aftands oude) tv ontvanger met opname functie, waarvan duidelijk te zien is dat ik niet de eerste gebruiker ben. Tot vanmiddag was er niets aan de hand. Vanavond bij het opstarten kreeg ik een foutmelding: ertoe er heeft zich een fout voorgedaan. Alles van de stroom gehaald en weer terug, maar ik krijg er geen leven in. Bij het opnieuw starten blijft ie nu hangen op: geen verbinding met tv platform. De televisie boven met ontvanger zonder opname doet het wel gewoon, dus het ligt aan het modem. Wat moet ik doen?
alvast dank.
alvast dank.
Beste antwoord door Brian
Hi GekkieW, daar gaan we meteen naar kijken! Ik begrijp uit je eerste bericht dat de TV Box zonder opnamefunctie het wel zonder problemen doet? Hoe heb je de beide TV Boxen aangesloten? Is dit rechtstreeks op de modem of zit hier bijvoorbeeld nog een switch of powerline adapter tussen? Zou je eens het volgende willen proberen:
De kabels in de modem omwisselen, dus de kabel in poort 3 in poort 4 steken en andersom. Als het dan nog steeds de TV Box met opnamefunctie is dan ligt het in ieder geval niet aan het modem. Je dan kan de volgende stap testen: De modems omwisselen, dus de modem boven beneden aansluiten en andersom. Als de andere TV Box dan ook de foutmelding gaat geven dan ligt het aan de bekabeling tussen het modem en de TV Box. Ik hoor graag van je wat het resultaat is!
Bekijk origineelDe kabels in de modem omwisselen, dus de kabel in poort 3 in poort 4 steken en andersom. Als het dan nog steeds de TV Box met opnamefunctie is dan ligt het in ieder geval niet aan het modem. Je dan kan de volgende stap testen: De modems omwisselen, dus de modem boven beneden aansluiten en andersom. Als de andere TV Box dan ook de foutmelding gaat geven dan ligt het aan de bekabeling tussen het modem en de TV Box. Ik hoor graag van je wat het resultaat is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.