Het lukt me niet om de ab van de TV box te koppelen aan de tv. Relatief nieuwe tv. Via het menu van de tvbox kan ik hem niet koppelen en ik kan op internet geen toetscombinatie vinden. Het betreft de ab met rechtsboven een witte aan/uit knop.
Welkom op de Odido Community! Je kunt de afstandsbediening alsvolgt koppelen aan de tv. Ontkoppel deze eerst en koppel daarna opnieuw:
Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Welkom op de Odido Community! Je kunt de afstandsbediening alsvolgt koppelen aan de tv. Ontkoppel deze eerst en koppel daarna opnieuw:
Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.