Hi @evdhnl, heel goed dat jij in dit topic aan de bel trekt! Super dat jij zelf al verschillende stappen hebt uitgevoerd om dit probleem te verhelpen. Er is momenteel geen algemeen probleem bekend op het nieuwe platform. Ik heb meteen een kijkje genomen in jouw verbinding om te checken of hier iets opvalt. Ik zie dat de streamkwaliteit ook wat hapert, dus ik wil graag het volgende aan je meegeven. Jij geeft al aan dat jij de stroom van het modem en de TV Boxen hebt gehaald. Ik wil jou toch nog vragen of jij het precies op de onderstaande manier kunt uitvoeren. Als het in deze volgorde gebeurt, dan zijn in veel gevallen deze problemen direct verdwenen.
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Onder het mom van 'je weet maar nooit’: heb jij naast de internetkabel ook de HDMI-kabel gecheckt en goed aangedrukt? Mocht jij dit allemaal hebben uitgevoerd en nog geen verschil merken, dan ga ik de hulptroepen voor jou inschakelen. Ik hoor het heel graag van je, want ik wil dat jij zo snel mogelijk weer van goed beeld geniet! 💪