Skip to main content
Beantwoord

TV app voor Chromebook

• 3 november 2024
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Werken jullie al voor een tv app voor een Chrome ook  .ook dit ding word gebruikt om tv programma's te kunnen kijken onderweg ...via de website  is het soms niet te doen dit ligt niet aan de verbinding want ik kan via de app van ziggo( via een kennis) wel kijken , maar daar kan ik opgenomen programma's niet bekijken .

Beste antwoord door ccnl

@NicoD Staat jouw Chromebook onder supported models kan je Android Apps op jouw Chromebook installeren en gebruiken.

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nico, gaaf dat je je Chromebook onderweg gebruikt om TV te kijken! Op dit moment staat de TV app voor Chromebook niet op de planning. De webbrowser is voor nu de enige optie. Wat apart dat het soms niet te doen is en andere keren wel. Probeer eens een andere webbrowser te downloaden en te gebruiken. Ik ben heel benieuwd hier een verschil in zit. Ik hoor het graag van je! đŸ˜„

• 171 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2024

@NicoD Staat jouw Chromebook onder supported models kan je Android Apps op jouw Chromebook installeren en gebruiken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen