Skip to main content

Is het niet meer mogelijk om zonder full screen tv in de app te kijken ? Dan kan ik net zo goed voor de tv gaan zitten. Ik hoop dat dit aangepast wordt. De app doet het verder prima, maar dit vind ik wel ontzettend irritant.

Is het niet meer mogelijk om zonder full screen tv in de app te kijken ? Dan kan ik net zo goed voor de tv gaan zitten. Ik hoop dat dit aangepast wordt. De app doet het verder prima, maar dit vind ik wel ontzettend irritant.

Ha! Ik heb dit probleem ook! 


Hi all, dank voor de feedback, we hebben meerdere signalen hierover ontvangen en we gaan dit onderzoeken!


Hoi @aishaover, welkom op de Community!

Ik quote onze TV expert HJ omdat zijn TV team hiermee bezig is: "Ik begrijp je opmerking v.w.b. Fullscreen wel, maar je kunt de pagina gewoon open laten en via ‘Alt+Tab’ gewoon switchen naar een andere browser of ander venster van dezelfde browser.” → er is momenteel geen oplossing voor, maar het wordt wel onderzocht!


Super!


Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.