Nadat ik op Cast-icoon van TV-Anywhere heb gedrukt zie ik op mijn TV scherm een roze kader met de melding “Klaar om te casten”. Deze melding gaat niet weg. Op mijn telefoon zie ik de melding “Geen content om te casten”. Meerdere zaken nagekeken, o.a. opnieuw installeren TV-Anywhere en Chromecast app. Zowel telefoon als Chromecast gebruiken hetzelfde wifi netwerk. Het casten vanaf de NPO Start app en Youtube app lukt wel. Ik gebruik een Samsung Galaxy S20 FE 5G, Android versie 12. Wat kan ik nog meer checken?
TV-Anywhere app cast niet naar Chromecast
Beste antwoord door Lisa
Hi
- Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk?
- Hebben jullie de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
-
Werken andere Apps zoals Netflix en YouTube wel zonder problemen via casten?
-
Met welk apparaat probeer je te casten?
-
Wat is de Android/iOS versie van dit apparaat?
- Naar welk apparaat proberen jullie te casten?
- Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
- Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
- Sinds wanneer ervaren jullie dit probleem?
Merci! 🍀 Vervolgens zet ik alle informatie dan door en houd ik jullie op de hoogte van het onderzoek.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.