Beantwoord

TV-Anywhere app cast niet naar Chromecast

  • 16 October 2022
  • 36 reacties
  • 1905 Bekeken


Toon eerste reactie

36 reacties

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. 

 

Reputatie 7

Hi @WendieJa, dankjewel voor de moeite en voor de snelle reactie! Ik heb meteen al deze extra informatie aan het onderzoek toegevoegd, zodat de technische dienst er verder mee aan de slag kan. Aangezien ik een kort lijntje heb met het TV-team houd ik graag een oogje in het zeil tijdens het onderzoek. Ik laat het je dan ook weten als er een update uitrolt. We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer kunt casten. 

Hoi Lisa,

kreeg mailtje van jou berichtje hier.

denk zal even proberen met me tv en hij streamt weer.

Super Thanx 

Reputatie 7

Hi @WendieJa, wat een top nieuws! 🎈 Hier ben ik heel blij om. Dankjewel voor het melden. Ik geef het gelijk door aan de technische dienst. Graag gedaan en veel kijk-plezier! 

Reputatie 1

Goedemorgen, ik gebruik mijn iPad om content te streamen naar mijn tv via de Chromecast.  Dit kan dagen goed gaan en dan ineens ziet de App de Chromecast niet meer en ben ik het icoontje kwijt. Ook via mijn iPhone heb ik dit probleem. Alle apparaten zijn verbonden met hetzelfde WiFi netwerk.
iPad, tv of Chromecast opnieuw opstarten is een optie en soms werkt dit en soms ook niet.

Alles wat in dit topic aangedragen wordt om het probleem op te lossen werkt niet. Ik begin dit dan ook heel erg vervelend te vinden, zeker omdat ik pas overgestapt ben naar T-Mobiel Thuis.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @wimU, goed dat je dit aankaart. Kan je mij wat meer informatie geven?

 

  • Werken andere Apps zoals Netflix en YouTube wel zonder problemen via casten? 

  • Met welk apparaat probeer je te casten? 

  • Wat is de Android/iOS versie van dit apparaat? 

  • Naar welk apparaat proberen jullie te casten?
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaren jullie dit probleem?

 

 Zie graag je bericht tegemoet!

Reputatie 1

Hey @wimU, goed dat je dit aankaart. Kan je mij wat meer informatie geven?

 

  • Werken andere Apps zoals Netflix en YouTube wel zonder problemen via casten? 

  • Met welk apparaat probeer je te casten? 

  • Wat is de Android/iOS versie van dit apparaat? 

  • Naar welk apparaat proberen jullie te casten?
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaren jullie dit probleem?

 

 Zie graag je bericht tegemoet!

  • andere Apps zoals genoemd werken prima.
  • ik gebruik mijn iPad, 16.3.1, iPhone getest en geeft hetzelfde probleem 
  • 16.3.1
  • Smart tv Philips en op slaapkamer LG
  • Firmwareversie 324896
  • tyoe Chromecast?? Grijs schijfje, geen idee hoe dat type heet.
  • dit probleem speelt al vanaf het begin, de ene dag kan ik zonder problemen streamen op zowel de tv in de kamer als slaaapkamer. De andere keer ziet de App de Chromecast niet (geen icoontje) of hij ziet ‘m wel, maar valt de verbinding constant weg.
Reputatie 7
Badge +9

Hi @wimU, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb alleen nog het type iPad, iPhone en Chromecast nodig. Dan kan ik met zoveel mogelijk informatie dit euvel doorzetten naar de juiste afdeling!

  • Chromecast (1ste generatie) (juli 2013 t/m september 2015)
  • Chromecast (2de generatie) (september 2015 t/m september 2018)
  • Chromecast Audio (vanaf september 2015)
  • Chromecast Ultra (vanaf november 2016)
  • Chromecast (3de generatie) (vanaf oktober 2018)
  • Chromecast met Google TV (vanaf september 2020)

Alvast bedankt!

 

Reputatie 1
  • iPhone 11
  • iPad generatie 9
  • Chromecast 3e generatie 
Reputatie 7
Badge +9

@wimU bedankt voor de informatie! Ik heb dit meteen doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan kijken of ze dit kunnen verhelpen. We wachten af.

Reageer