Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op 25 januari 2023 heb ik een internetabonnement afgesloten. Dit is een contract van 1 jaar. Op 1 maart 2023 heb ik via My T-Mobile een TV-abonnement afgesloten. Ik zag namelijk in mijn T-Mobile account staan dat de eerste 6 maanden gratis zijn voor dit tv abonnement. Er stond geen looptijd bij. Er stond ook niet bij dat dit een aanpassing is van mijn andere (internet)abonnement. Ik heb ook geen contract gekregen of gezien met een looptijd voor dit tv-abonnement. Ik heb nergens akkoord gegeven voor een jaarcontract van dit tv-abonnement. Ik heb wel een e-mail gekregen waarin staat dat mijn T-Mobile Thuis abonnement is aangepast met de maandelijkse kosten inclusief internet. Hier stond het volgende bij:

Weer wijzigen?
Snel een zender toevoegen of verwijderen? Of wil je je internetsnelheid aanpassen? Geen probleem! Ga naar My T-Mobile Thuis en pas je abonnement aan.

Hier werd dus de indruk gewekt dat ik dit tv abonnement altijd weer verwijderen. Het werd ook niet als aanpassingen van mijn andere abonnement aangeboden. Dit wilde ik perse niet, dus heb ik dit vooraf gecheckt. Omdat werkelijk nergens stond dat ik hier een jaar aan vast zou zitten wilde ik het wel even proberen. Ik gebruik het niet, want het werkt niet goed als andere diensten. Ik wil er dan ook vanaf, maar er staat dat dit pas op 1 maart 2024 kan. Dit is niet terecht, want uit niks blijkt dat ik hier een jaar aan vast zou zitten. Als ik dit zou weten had ik hier namelijk nooit voor gekozen. Dan zou ik liever 1 maand betalen om het uit te proberen in plaats van 6 maanden.

Ik zou graag willen dat mijn tv abonnement wordt geschrapt.

Alvast bedankt.

Hi @DZ85, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart. Ik ben direct voor je gaan kijken en dit wordt inderdaad niet duidelijk aangegeven. Sinds januari 2022 is het niet meer mogelijk om je TV-abonnement maandelijks op te zeggen, in dit topic kun je hier alles over lezen: 

 

 

Ik ben alle stappen zelf nagelopen en ook ik kan het nergens terugvinden. Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdeling om dit aan te passen. Ook heb ik meteen je TV-abonnement kosteloos opgezegd! Je ontvangt hier nog een bericht van en dit is terug te zien in My T-Mobile. De informatie zal ook op onze website en in My T-Mobile worden aangepast. 


Hi @DZ85, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart. Ik ben direct voor je gaan kijken en dit wordt inderdaad niet duidelijk aangegeven. Sinds januari 2022 is het niet meer mogelijk om je TV-abonnement maandelijks op te zeggen, in dit topic kun je hier alles over lezen: 

 

 

Ik ben alle stappen zelf nagelopen en ook ik kan het nergens terugvinden. Ik heb dit direct doorgezet naar de juiste afdeling om dit aan te passen. Ook heb ik meteen je TV-abonnement kosteloos opgezegd! Je ontvangt hier nog een bericht van en dit is terug te zien in My T-Mobile. De informatie zal ook op onze website en in My T-Mobile worden aangepast. 

 

Hi Tommie,

Bedankt voor de snelle oplossing.

Groet,

DZ


Reageer