Beantwoord

Tv

  • 2 April 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Beeld van de tv staat om de paar tellen op zwart

icon

Beste antwoord door Thennesie 2 April 2024, 15:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Thennesie, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer zonder onderbrekingen tv kan kijken! Ik heb nog wel een aantal vragen voor je zodat ik erachter kan komen wat hier precies aan de hand is. 

Kijk je tv via een Mediabox of maak je gebruik van de Odido TV App? Mocht je gebruikmaken van de Mediabox dan wil ik je aanraden om als eerst een powerflip uit te voeren. Kijk je tv via de TV App? Dan kan je de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Blijft het hierna nog steeds voorkomen, dan ben ik benieuwd of het geluid ook wegvalt of dat het echt alleen om het beeld gaat. Wil je me dan ook gelijk doorgeven van welk type tv je precies gebruikmaakt? 

Hi @Thennesie, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer zonder onderbrekingen tv kan kijken! Ik heb nog wel een aantal vragen voor je zodat ik erachter kan komen wat hier precies aan de hand is. 

Kijk je tv via een Mediabox of maak je gebruik van de Odido TV App? Mocht je gebruikmaken van de Mediabox dan wil ik je aanraden om als eerst een powerflip uit te voeren. Kijk je tv via de TV App? Dan kan je de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Blijft het hierna nog steeds voorkomen, dan ben ik benieuwd of het geluid ook wegvalt of dat het echt alleen om het beeld gaat. Wil je me dan ook gelijk doorgeven van welk type tv je precies gebruikmaakt? 

 

Hey heb stroom van het kastje gehaald en nu doet hij weer normaal

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat het gewerkt heeft @Thennesie! Fijne avond. 

Reageer