Beantwoord
Travel Channel Hd en Nat Geo Wild Hd ineens verdwenen incl geplande opnamen
Sinds gisteren mis ik de zenders Travel channel en Nat geo wild. Ook mijn ingeplande opnames zijn verdwenen. Postcode 1068.
Beste antwoord door Sterre
Hi Munchen01,
Leuk dat jij fan bent van deze twee zenders! Deze waren zender van de maand. Ik heb goed nieuws voor je: deze zenders zijn niet verdwenen. Je kunt ze kijken via het themapakket 'Infotainment'. Dit kun je gemakkelijk aanzetten via My T-Mobile Thuis. Heb jij ook T-Mobile Mobiel? Dan kun je met het juiste abonnement Klantvoordeel activeren en het themapakket helemaal gratis kijken.
Zijn al jouw ingeplande opnames verdwenen, of alleen die van deze twee zenders? Ik hoor graag je antwoord, dan kan ik op zoek naar de oplossing!
Bekijk origineelLeuk dat jij fan bent van deze twee zenders! Deze waren zender van de maand. Ik heb goed nieuws voor je: deze zenders zijn niet verdwenen. Je kunt ze kijken via het themapakket 'Infotainment'. Dit kun je gemakkelijk aanzetten via My T-Mobile Thuis. Heb jij ook T-Mobile Mobiel? Dan kun je met het juiste abonnement Klantvoordeel activeren en het themapakket helemaal gratis kijken.
Zijn al jouw ingeplande opnames verdwenen, of alleen die van deze twee zenders? Ik hoor graag je antwoord, dan kan ik op zoek naar de oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.