Beantwoord

Test omgeving t-mobile thuis

  • 8 October 2020
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Ik heb me aangemeld voor het testen van de nieuwe omgeving. Nu is dit 7-10-2020 ingegaan, maar ik kan me niet meer aanmelden met mijn klantnummer en wachtwoord. Dan krijg ik foutmelding.

Graag een oplossing, want we kunnen nu geen TV meer kijken. Via de klantenservice krijg ik niemand aan de lijn.

 

P.S. de app doet het nog wel…..

icon

Beste antwoord door Brian 13 October 2020, 16:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @MHRSteneker Excuses er ging inderdaad iets mis met het omzetten. Dit hebben we gister opgelost en je zou nu weer in moeten kunnen loggen!

Bedankt voor de oplossing.

Weet je ook hoe ik in de community van de testomgeving kom. Ik heb hiertoe geen toegang als ik de ontvangen link gebruik, dus kan nu niet mijn ervaring delen.

 

Per vandaag 12-10-2020 zit ik in de test omgeving. Eerst alleen npo, de rest op kinderslot, nu helemaal geen tv meer. 

Wachttijd bij de klantenservice meer dan 30 minuten. Chat alleen met een robot. 

Totaal geen mail over onduidelijkheden die je tegen kan komen in deze test.

Misschien is het morgen beter. :-/

Reputatie 7

Hi @MHRSteneker, je was inderdaad nog niet aangemeld, je zou de link nu moeten kunnen openen. 

@C.Blesgraaf Daar gaan we graag naar kijken. Ook jij hebt nu toegang tot het testforum, zou je de feedback daar willen delen? Dan gaan we er me aan de slag!