Skip to main content

Goedenavond,

Ik kan geen enkel programma meer terugkijken.

 

Stel ik zoek via mijn TV op 'lang leve de liefde', klik op de aflevering die ik wil kijken en druk op afspelen blijft er continue de draaiende cursor in beeld, deze blijft maar draaien. Programma wordt niet afgespeeld.

 

Als ik via mijn telefoon dit wil afspelen via T-Mobile TV app geeft deze melding 514999 aan.

 

Heb al tig keer gereset, ben ten einde raad.

 

Iemand ideeën hoe te verhelpen?

 

Gr. Bas

 

Hi @Bas03021994, dankjewel dat jij zo helder uitlegt wat er bij jou speelt! Klopt het dat jij dit probleem enkel had met het terugkijken van SBS6 programma's? Dit speelde namelijk vorige week bij ons en is gelukkig inmiddels opgelost. De oude programmering tot 14-12-2021 23:595:59 is hierdoor alleen niet meer beschikbaar jammer genoeg. Kan je aangeven of jij inmiddels weer zonder problemen gebruik kunt maken van Terug Kijken? Ik hoop het ontzettend! 💪

Mocht dit zich ook op andere zenders afspelen, weet dan dat onze technische dienst ontzettend hard hun best doe om dit te fixen. Begin volgend jaar ligt hier de permanente oplossing voor. Dus weet dat je in het nieuwe jaar weer optimaal kan genieten van Terug Kijken!