Beantwoord

Terugkijken loopt vast.

  • 5 December 2021
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Goedemiddag.

 

Wij wilden een film terugkijken met de kleintjes op comedy central. Beeld loopt vast en tv word zwart. Nu was mij dat al eerder opgevallen dat we iets niet terug kunnen kijken omdat het vast loopt. Maar ben er nu toch wel zat van. Ook het internet is zeer traag. Mobiel heb ik natuurlijk op de WiFi,maar is zo zwak dat ik naar 1 streepje heb. Terwijl ik bijna tegenover de router zit. Hopenlijk is hier een oplossing voor.

Vriendelijke groeten Tina de Groot 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 December 2021, 10:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Tina de Groot, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ga je hier met alle liefde mee helpen, want ik wil dat jij optimaal van een goede verbinding geniet. Jammer genoeg spelen er al enige tijd problemen met Terug Kijken en is onze technische dienst ontzettend druk bezig om hier een structurele oplossing voor te vinden. De volgende workaround zou ervoor moeten zorgen dat de programma's niet (meer) vastlopen. Zou jij eens op de ‘1’ toets willen drukken bij het afspelen van je programma? Ik hoor heel graag of dit tot verbeterig heeft geleid. 

Wat betreft jouw wifi, hiervoor wil ik graag het onderstaande artikel met jou delen. Dit Community artikel geeft tips om jouw wifiverbinding te verbeteren: 

Kan jij hiermee uit de voeten? Ik hoor het graag. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen! 😊