Goedemorgen
Je wil jouw TV box retour sturen? Heb je jouw TV pakket opgezegd of was de decoder defect? Met andere woorden; is dit wel bekend bij T-Mobile? Informatie over het terug sturen van T-Mobile apparatuur vindt je hier. Dit is kostenloos. Het is aan te raden om het verzendbewijs te bewaren. Dit is jouw bewijs voor het geval dat het pakket niet aan komt of er iets mis gaat.
Sinds april 2020 is er een nieuw retouradres voor het terugsturen van hardware:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: (klantnummer + volgnummer)
Video instructie
*Moderator edit
Ik heb een goed werkende tv box. De box kan niet opnemen dus het heeft dezelfde functie als de apps. Ik heb ook Apple TV en daar kan ik ook TV Anywhere bekijken. Kan ik de box terugsturen? Of komt mijn TV abonnement dan ook te vervallen als ik de box terug stuur?
Ik zou de box opbergen, maar niet terugsturen. Dit zit gekoppeld aan jouw TV dienst.
Hoi
Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag! Ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met onze collega’s van de klantenservice. Is het allemaal gelukt? Je zult binnen 3 tot 5 werkdagen de TV Box met opnamefunctie ontvangen. Mag ik je verzoeken de box zonder recorder aan ons te retourneren? Hoe je dit doet kun je hier vinden: Hoe suur ik de box terug?.
Als ik iets anders voor je kan doen, laat het me weten!
Ik heb 2 nieuwe Media boxen ontvangen maar wil van de oude af, graag enig advies nog geen code ontvangen
Groet,
Erwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.