Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelstoring on demand gemist, terugkijken werkt niet, alleen maar blokjes zowel gisteren als vandaag
Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.
Hier zal een reactie van webcare nodig zijn. Zij weten of er een actuele storing is geweest of misschien wat anders. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur, maar wegens drukte kan het uitlopen.
Als jullie hier alvast jullie klantnummer in het profiel zetten, kunnen ze meteen voor jullie aan de slag. Die gegevens kan alleen T-Mobile zien, wij klanten niet.
Vandaag zijn ze telefonisch bereikbaar tot 22 uur en morgen van 9 tot 18 uur.
Storing bleef, draytec ook, wat een sof. 's avonds viel ook nog eens internet uit, wordt naar mac adres modem gevraagd door de hulplijn (14 min in de wacht) nee hoor geen stickertje op het modem met mac adres. Dus geen internet, sof modem en oude klacht ook niet verholpen. Back-office is nu aan zet. Dit is geen reclame voor T-mobile thuis.
Allereerst excuus voor de late reactie. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Onze technische dienst gaat dit probleem voor je oplossen! Daarover hoef je je geen zorgen te maken. Zodra we meer weten, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Hulp is aanstaande!
Tja
Overigens we krijgen toch wel ons abonnementgeld retour voor al deze dagen storing hoop ik, want het is echt te gek.
met een 50 mbit abonnement het ik hierover geen klagen…..
DOWNLOAD Mbps47.97 UPLOAD Mbps43.74Probleem is hier ook weer terug. uitzending gemist en terug kijken met veel storing. Kanalen met een lage resolutie hebben ook storing.
Hey
Onze techneuten gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen! Zojuist hebben ze een verbinding hersteld waarbij VoD en Uitzending Gemist in ieder geval weer naar behoren zou moeten werken. Kunnen jullie dit bevestigen?
Klopt, momenteel werkt het, denk ook ff aan de refund, thanks
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.