Gisteren viel op dat NPO 2 regelmatig vast komt te zitten en dan na een paar minuten ineens weer werkt voor ongeveer 10 minuten. Vandaag blijkt die storing nog niet opgelost te zijn. Volgens de TV-bazen moet ik bij mijn provider zijn. Wanneer werkt NPO 2 weer storingsvrij? Ik heb dit probleem nog nooit gehad bij mijn vorige provider. We hebben ook regelmatig problemen als we op de Belgische zenders willen kijken.
Beantwoord
Storing NPO 2 valt regelmatig uit
Beste antwoord door Sander
Hoi
Ik heb het direct gecontroleerd en ik kan NPO2, zowel via de TV Box als via TV Anywhere, volgen. Werkt het bij jullie inmiddels ook weer? Wellicht was het een tijdelijk issue of speelt het alleen bij een kleine selectie klanten.
Mocht het nog spelen, willen jullie zowel het modem als de TV Box kort van de stroom halen en de internetkabel even loskoppelen? Nadat de apparaten zijn opgestart kun je ook de internetkabel weer verbinden. Is NPO2 nu weer zichtbaar? Ik hoor graag jullie bevindingen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.