Beantwoord

spike programmas terug kijken

  • 8 September 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Waarom kan ik geen programma's op spike meer terug kijken dit kon wel altijd en was juist mede de reden dat ik voor T-Mobile gekozen heb

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 September 2021, 09:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Waarom kan ik geen programma's op spike meer terug kijken dit kon wel altijd en was juist mede de reden dat ik voor T-Mobile gekozen heb

Hier idem, vrouwlief hier is redelijk gefrustreerd dat ze enkele programma's - die tot voor kort konden worden teruggekeken - plotsklaps ook niet meer kan terug kijken.

Ik meen dat dit sinds 1 of 2 september het geval is.

 

Één van de T-Mobile moderatoren zal in ieder geval op korte termijn in dit topic reageren en het issue doorgeven aan de afdeling die hierover gaat.

@ Moderator: Hier overigens getest op de ontvanger. Webbased TV Anywhere omgeving  en tevens op de T-Mobile TV Android App.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @frankbheij en @Gerrit078, momenteel ervaren we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Neem alsjeblieft af en toe een kijkje in het centrale topic, ons onderzoeksteam zet man en macht in om dit in goede banen te geleiden:

Dit topic gaat nu op slot.