Beantwoord
Smart remote werkt niet goed met tv ontvanger
ik heb zins gisteren thuis van T-mobile , alles werkt prima alleen werkt mijn Smart remote van mijn Samsung tv er niet goed mee , ik kan dus niet van zenders wisselen , nu gaat dat wel met de standaard afstandsbediening maar wil mijn Smart remote gebruiken,alles doet het met de controle behalve de zenders veranderen, iemand een oplossing voor dit "probleem"?
Beste antwoord door RoyTMT
Hey Bertus,
Ik heb eens goed voor je gezocht naar de juiste oplossing en naar mijn idee heb ik de goede oplossing gevonden! De Amino dient op de HDMI + ARC poort te worden aangesloten.
De Amino gebruikt het Audio Response Channel voor het menu. Wanneer je het op deze manier aansluit en je herstart je Amino dan moet het werken! :)
Meer informatie kun je vinden in deze Samsung post op hun eigen forum.
Betreft de zenderaanduiding op je Amino: Dit zijn allemaal functies die nog in ontwikkeling zijn. Er is een groot team bezig om die firmware te schrijven. Dus ik wil je wat dit betreft toch vragen om geduld. We zijn hier super druk mee bezig!
Het zappen waar je over valt, loopt samen met de ARC ondersteuning. Het klinkt erg gek dat een Audio Response Channel wordt gebruikt voor een menu, maar het gebruikt toch echt dit kanaal! :)
Kun je me laten weten of dit heeft gewerkt?
Bekijk origineelIk heb eens goed voor je gezocht naar de juiste oplossing en naar mijn idee heb ik de goede oplossing gevonden! De Amino dient op de HDMI + ARC poort te worden aangesloten.
De Amino gebruikt het Audio Response Channel voor het menu. Wanneer je het op deze manier aansluit en je herstart je Amino dan moet het werken! :)
Meer informatie kun je vinden in deze Samsung post op hun eigen forum.
Betreft de zenderaanduiding op je Amino: Dit zijn allemaal functies die nog in ontwikkeling zijn. Er is een groot team bezig om die firmware te schrijven. Dus ik wil je wat dit betreft toch vragen om geduld. We zijn hier super druk mee bezig!
Het zappen waar je over valt, loopt samen met de ARC ondersteuning. Het klinkt erg gek dat een Audio Response Channel wordt gebruikt voor een menu, maar het gebruikt toch echt dit kanaal! :)
Kun je me laten weten of dit heeft gewerkt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.