Hi @Ralf K., goed dat je hier een topic voor start! Dit gaan we samen oplossen. Wat mij meteen opvalt is dat je nog gebruik maakt van het oudere TV platform. We bieden inmiddels een nieuw TV platform aan, we zijn druk bezig al onze klanten over te zetten. Om je te helpen de beeldkwaliteit te verbeteren wil ik voorstellen om je handmatig over te zetten naar het nieuwe TV platform. Wel is het zo dat we dit niet kunnen doen in samenwerking met je huidige TV Box met harddisk.
Ik dien dus eerst jouw TV Box om te ruilen naar een nieuwe box. Let wel: dit is een TV Box zonder harddisk. Het is dus een kleiner formaat met geen standaard harddisk. Het voordeel is dat je hierop, wanneer het nieuwe TV platform actief is, Cloud Opnemen op kan activeren. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is, kan ik een verzoek indienen om je over te zetten naar het nieuwe platform. Je kan dan een paar dagen niet opnemen, en vergeet natuurlijk niet de opnames op de huidige TV Box te bekijken. Mag ik dit voor je in orde maken? Ik hoor het graag van je!