Skip to main content

Moet telkens opnieuw inloggen op mijn laptop. Heb meerdere browsers geprobeerd, bij allen hetzelfde. Wordt er hondsdol van...

Hi @Binneveld, welkom op onze Community!

De sessie verloopt inderdaad na X aantal minuten. Je dient dan opnieuw in te loggen, hier kunnen we niks aan veranderen. Dit heeft te maken met beveiliging regels. Je kunt je inloggegevens wel onthouden zodat je met 1 knop ingelogd bent.


Een wazig en voor mij onbegrijpelijk van wat het probleem nu precies is, is het iets met je laptop … met je zonnepaneel … met je fiets … met je radio ..of iets met je Router ????

Als het opnieuw inloggen is op je laptop, dan hangt het af hoe je je besturingssysteem hebt ingesteld.

Als het iets is met de Zyxel router, dan heb je al een antwoord van Tommie.

Van je fiets .. radio .. zonnepaneel … geen idee.


Het gaat natuurlijk om tv kijken via je webbrowser.. @Pieter_B. Voor jou is wel meer wazig waarschijnlijk!

@Tommie van Odido Dit gebeurt vaak 10x achter elkaar, dus direct nadat ik weer ben ingelogd. Soms werkt het helemaal niet meer en ga ik naar een andere browser. Maar daar doet hetzelfde probleem zich weer voor. Begrijp je nu waarom ik dan hondsdol wordt? Tv kijken wordt onmogelijk..

Bij kpn/ziggo nooit last van gehad..

Is er een oplossing? Cookies/caches heb ik al geprobeerd.

Groet


Hoi @Binneveld 

Dat moeten lokale instellingen / uitdagingen zijn. Er zijn zoveel klanten die via webbrower TV kijken, en een uitlog tijd is niet iets wat Odido op een paar minuten heeft staan of zo. Dat is echt iets in jouw laptop. Probeer het eens met jouw credentials op een andere pc/laptop.


Reageer