Skip to main content

Ik heb geen mogelijkheid tot opgenomen programma's van sbs 6 te kijken (via cloud) en ook niet via programma gemist. Alle andere zenders geen probleem. 2x een reset en kastje stroomloos maken heeft geen effect.  Is er iets mis met sbs 6?

Ik heb hetzelfde probleem. Weet iemand de oplossing?


Hi @Patricia Stooker en @RTabak, top dat jullie dit allebei hier aangeven! Wat gek dat dit enkel op SBS 6 speelt. Momenteel is dit geen bekend probleem bij ons, dus ik heb gelijk twee verzoeken ingeschoten bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak! Ik houd graag een oogje in het zeil op jullie onderzoeken en laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb gekregen. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat er iets uit het onderzoek rolt. Fingers crossed op een snelle en permanente oplossing! 🤞


Dank je wel. Hoop dat het snel opgelost kan worden 

 


Zelfde probleem ook bij NPO2, wacht het even af


Hoi ik heb precies hetzelfde bij SBS6. Ik kan alle opgenomen programma's van deze week niet kijken.  Ook terugkijken gaat niet.. Er wordt dan aangegeven "Terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma". De opgenomen programma's staan wel in de cloud maar kan ze gewoon niet afspelen.

Hoop maar dat ik dit nog allemaal wel kan gaan kijken!

 

 

 


Ik heb dit probleem nu ook sinds een paar dagen en ook alleen sbs 6, +-40 opnames speelt hij niet af en dit lukt ook niet via de app. Mijn tv boxje loopt daardoor steeds vast en moet ik hem steeds van het stroom halen.


Hoi @Patricia Stooker@Epi57@evanool@Kitty111,

Bedankt voor de signalen, hier kunnen wij zeker wat mee!

Wij zijn gistermiddag gelijk aan de slag gegaan en afgelopen nacht hebben wij een wijziging in de TV stream aangebracht waarmee wij hadden gehoopt alle functionaliteiten op SBS 6 terug te brengen. Het lijkt erop dat een deel van de afleveringen weer te zien is, maar een ander deel van SBS 6 nog niet. Momenteel heb ik geen extra informatie over welke afleveringen hier wel of niet bij horen.

In ieder geval gaan wij weer hard aan de slag en ik hoop dat wij zo snel mogelijk ook weer het andere deel zichtbaar kunnen maken. Wij hopen snel jullie kijkplezier volledig te herstellen!


Dank je wel. Ik heb zowel via de cloud opname en via programma terug zien eea gecheckt maar beide programma's nog niet terug te zien. Via programma terugzien ook ander programma geprobeerd en helaas deze ook niet te zien. Ik hoop toch wel dat het snel is opgelost, heb niet voor niets opnemen in cloud en terug kijken mogelijkheid 


Ik heb net als meerdere mensen hetzelfde probleem bij sbs 6 en dat is precies de zender waar ik veel doe terugkijken.


Ja ik ook. Hoop dat het snel voorbij is, betaal Niet voor niets die 5 euro extra 


Ik heb dit ook op de app als ik sbs terug kijk..dan krijg ik foutcode 514999. 


Hi @Patricia Stooker @RonScheening @Bond81 , als het goed is, zou het inmiddels opgelost moeten zijn. Zouden jullie eventueel nog de TV Box willen resetten en of de app willen uitloggen en weer inloggen? Wellicht is dit nog nodig om alles perfect weer te laten werken!


Hoi Demi.

 Op de app blijf ik de fout code 514999 krijgen ook na opnieuw inloggen en app installeren. Maar heb het alleen op die zender en ook niet op alle dagen. Televisie doet het ook niet.


Ik test het vanmiddag even. 


Hier doet hij het nog steeds niet. Is hetzelfde als bij bond81. Vind dit echt vervelend zo.


Heb via de app geprobeerd. Opname van gisteren is te bekijken maar van eerder opgenomen programma's niet, code 514999.

 

Wanneer komt T Mobile met de directe oplossing!? 


Thuis reset uitgevoerd, geen effect. Opname afspelen van voor 19 dec en via tv gids programma gemist lukt ook nog niet 


Hi @Bond81@Patricia Stooker en @RonScheening, heel goed dat jullie dit aangeven! Ik heb dit gelijk doogespeeld naar een collega van onze IT afdeling, zodat dit hopelijk echt zo snel mogelijk gefixt kan worden bij jullie. Zodra ik hier een update over binnenkrijg, dan laat ik dat hier weten. Ik hoop dat ik jullie snel met goed nieuws kan verblijden, nogmaals sorry voor het ongemak! 

Aanvulling: zouden jullie alvast kunnen aangeven bij welke programma's jullie dit ervaren? En om welke datums/tijdstippen het gaat. Dat zou al enorm helpen!


Bij mij bij sbs 6 steenrijk straatarm op dinsdag avond om 20.30 uur


13 december, familie gillis, Urk en Klein maar fijn (avond programma's) 


Hi guys, ik heb sneller een reactie gekregen dan ik dacht! Mijn collega heeft aangegeven dat alles echt opgelost zou moeten zijn, maar dat de programma's tot 14 december zijn kwijtgeraakt. De oude programmering tot 14-12-2021 23:595:59 is niet meer beschikbaar jammer genoeg. Klopt het dat jullie na deze datum wel weer de opnames kunnen bekijken? Ik had heel erg gehoopt dat de opnames bespaard waren gebleven, dus dat vind ik heel rot. Laten jullie het weten of het inderdaad weer werkt? ❤️


De opgenomen programma's van gisteren kan ik terug kijken en ook wat ik eerder heb opgenomeb (na 14 dec)

Helaas dat de eerder opgenomen afleveringen verloren zijn gegaan maar het is wat het is. 


Ik heb het bij massa is kassa terug kijken van 13 dec en 14 dec. Ook programma later op de dag. Maar programma donderdag pakt hij wel weer.  Vind het best vervelend dit gebeuren. Bellen naar jullie is weekend niet bereikbaar en door de weeks lange wachtrijen.  Ziggo waar ik vandaan kom treft wel veel beter klanteservice. Jij bent de enige waar je contackt mee krijgt maar zit ook veel tijd tussen contackt en oplossing. Maar blij dat ik nog zo contackt heb op deze mannier. 


 Opnemen SBS6 doet het nu weer goed. Bedankt voor het uitzoeken.


Ik ben heel erg blij om te lezen dat jullie hebben bevestigd dat dit issue is opgelost, merci voor deze update! Heel goed dat je dit aangeeft @Bond81. Weet dat je mij altijd aan mijn (virtuele) mouw mag trekken en dan help ik je met alle liefde verder. Zo hoop ik dat jij weer helemaal tevreden bent met onze klantenservice!